3175
Sök

Den stora extraljus tråden

Båtmek
720 Inlägg
31 maj 2012
Mervolic skrev:
Herregud, vad är fel på dig? Du behöver inte spamma, det räcker med att fråga en gång.

Du kan söka på Google till att börja med.

+1

783 Inlägg
31 maj 2012
Mervolic skrev:
Herregud, vad är fel på dig? Du behöver inte spamma, det räcker med att fråga en gång.

Men har du mens, ursäkta att ja råka skicka iväg 2ggr men är lätt de bli fel när man sitt på en sketen mobil i skogen å skriv!

Yawn...
3 151 Inlägg
31 maj 2012
Rocknob skrev:
Mervolic skrev:

Men har du mens, ursäkta att ja råka skicka iväg 2ggr men är lätt de bli fel när man sitt på en sketen mobil i skogen å skriv!

Du skickade ju meddelandet tre gånger på rad? Med typ en timme mellan dem? Nu har du visserligen tagit bort det senaste, men ändå...

783 Inlägg
31 maj 2012
Mervolic skrev:
Rocknob skrev:
Mervolic skrev:

Du skickade ju meddelandet tre gånger på rad? Med typ en timme mellan dem? Nu har du visserligen tagit bort det senaste, men ändå...

Vilket gnäll.... Ja det var som inte meningen att de skulle bli så! Men istället för å gnäll kunde du väl svara på min fråga om du hade svar på den annars behövde du väl inte svara alls.

Yawn...
3 151 Inlägg
31 maj 2012
Rocknob skrev:
Mervolic skrev:
Rocknob skrev:

Vilket gnäll.... Ja det var som inte meningen att de skulle bli så! Men istället för å gnäll kunde du väl svara på min fråga om du hade svar på den annars behövde du väl inte svara alls.

I så fall är din ursäkt godtagen. Jag besvarade faktiskt din fråga i mitt första inlägg. smile

783 Inlägg
31 maj 2012
Mervolic skrev:
Rocknob skrev:
Mervolic skrev:

I så fall är din ursäkt godtagen. Jag besvarade faktiskt din fråga i mitt första inlägg. smile

Som billigast har jag hitta de för 850kr/st, vet om de finns billigare nånstans? Bara intresserad av helt nya och 4st :-)

Yawn...
3 151 Inlägg
31 maj 2012
Rocknob skrev:
Som billigast har jag hitta de för 850kr/st, vet om de finns billigare nånstans? Bara intresserad av helt nya och 4st :-)

Är det fjärr eller pencil du är intresserad av?

Edit: Hittade för 795;- hos Motorbolaget.
Senast redigerat av Mervolic (31 maj 2012)

783 Inlägg
31 maj 2012
Mervolic skrev:
Rocknob skrev:

Tänkte köra med 2 fjärr och 2 pencil och 75w 5000k i alla, vet inte roligt hur de blir men :-) har som mål att få värre än kompisen å han har 5 sim pencil å 55 watt

Meldem
4 137 Inlägg
31 maj 2012
Rocknob skrev:
Mervolic skrev:
Rocknob skrev:

Tänkte köra med 2 fjärr och 2 pencil och 75w 5000k i alla, vet inte roligt hur de blir men :-) har som mål att få värre än kompisen å han har 5 sim pencil å 55 watt

Vill du ha värre än honom så räcker det med 3 NBB fjärr.. tongue
Jag hade 5st SIM förut, mina 3 NBB fjärr lyser bättre.. smile Mycket mer spridning..

783 Inlägg
31 maj 2012
Okej
TouchOfRed skrev:
Rocknob skrev:
Mervolic skrev:

Jag hade 5st SIM förut, mina 3 NBB fjärr lyser bättre.. smile Mycket mer spridning..

Okej:-P men tänk köra på 4st å 2 fjärr å 2 pencil, vad tror du om det ? Och fundera även på blåa nbb eftersom de passar bilen bättre. Men alla man fråga rekommendera vita(klart) glas. Är de nån märkbar skillnad på vita å blå ?

Yawn...
3 151 Inlägg
31 maj 2012
Rocknob skrev:
Okej:-P men tänk köra på 4st å 2 fjärr å 2 pencil, vad tror du om det ? Och fundera även på blåa nbb eftersom de passar bilen bättre. Men alla man fråga rekommendera vita(klart) glas. Är de nån märkbar skillnad på vita å blå ?

Vet inte hur pass stor skillnad det är, men vitt glas släpper ju ut mer ljus på vägen. Så om du vill tävla med kompisen är det nog bäst att satsa på vitt glas.

Meldem
4 137 Inlägg
31 maj 2012
Rocknob skrev:
Okej
TouchOfRed skrev:
Rocknob skrev:

Haha, läs posterna innan vad jag tycker om pencil.. xD Orkar inte ta upp det där igen .. tongue
Jag har Blåa om du har kikat, och jag måste nog säga att om du kör med 4300k som jag, så får man ett lite blåare sken.. I mina SIM, som hade vanliga glas, så lös det på gränsen till gult, fast det var vitt, men på gränsen.. tongue

Men du skulle köra med 5000k? Kan faktiskt inte svara på om du ska ha blåa eller vita, men ska jag vara ärlig så tror jag inte att det blir så stor skillnad.. Bara lite lite blåare sken. smile Så lite blåare än 5000k får du ju räkna med.

1 265 Inlägg
1 juni 2012
http://www.blocket.se/kalix/Extraljus_k … amp;last=1 lindeholms i kalix har för 750kr st.

Ojanperä i luleå har för ca.550kr st

1 574 Inlägg
1 juni 2012
Nu när de är ljust rätt länge ute så är det riktigt skönt med snabb båge! Har även kopplat in mina glimmers igen! smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/93/92772/92772-5f37c34f2cf2afb135fabb630782efec.jpg

Mvh//

1 265 Inlägg
1 juni 2012
granadadr skrev:
oj har de gått ner nu?  sist kostade de ca 690:-

senast jag fråga så var de 550kr i torneå  enligt dom samma pris i luleå

Meldem
4 137 Inlägg
1 juni 2012
Brago skrev:
Nu när de är ljust rätt länge ute så är det riktigt skönt med snabb båge! Har även kopplat in mina glimmers igen! smile

http://www1.garaget.org/gallery/images/93/92772/92772-5f37c34f2cf2afb135fabb630782efec.jpg

Mvh//

Har du ingen video på hur de beter sig? eller blinkar dom bara ? tongue

Forummoderator
26 384 Inlägg
1 juni 2012
TouchOfRed skrev:
Brago skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/images/93/92772/92772-5f37c34f2cf2afb135fabb630782efec.jpg

Mvh//

Har du ingen video på hur de beter sig? eller blinkar dom bara ? tongue

Eh..dom lyser väl snarare?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Xenoholic
2 559 Inlägg
1 juni 2012
joakim89 skrev:
http://www.blocket.se/kalix/Extraljus_kampanj_NBB_Bosch_Hella_28667333.htm?ca=1_7&w=0&last=1 lindeholms i kalix har för 750kr st.

Ojanperä i luleå har för ca.550kr st

Hmm, nån som kan tala om vad "Leveä" o "Piste" är? hmm Fjärr o pencilljus??? tongue
O 69 euro är dagspriset där nu tongue

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

Båtmek
720 Inlägg
1 juni 2012
Vart rekommenderas att köpa xenon-konvertering? Tänkte konvertera Bosch Big-knick

Sök