244
Tobiashakansson skrev:tagit den ifrån 940, men kanske måste vara ifrån 960 motor, inte en aning, tacksam för svar
J_Jespersen skrev:Tobiashakansson skrev:tagit den ifrån 940, men kanske måste vara ifrån 960 motor, inte en aning, tacksam för svar Där har du svaret, finns m90 till både rödblock och vitblock. Får skaffa dig en från 960
joaba skrev:Se där jag han inte svara, Tobbe hur vore det att goggla ämnet innan du börjar bygga;-)
joaba skrev:Näpp jag kan ta den :-)
Davidniilsson skrev:gjorde du nåt mer efter jag hade åkt;)
Hackev8 skrev:om du ska ha lådan på så får du skaffa en adapter som alla andra gör då kommer m47an m90 passa den motorn
Ponnytrav skrev:Jag har en M90H låda ligger. Alltså den som passar till vitfemman. Med spakställ och kardan, fint skick utan skrap osv. Mvh
Tobiashakansson skrev:Hackev8 skrev:om du ska ha lådan på så får du skaffa en adapter som alla andra gör då kommer m47an m90 passa den motorndu menar m90 lådan ifrån 940 ska ha adaptera ?
Hackev8 skrev:Tobiashakansson skrev:Hackev8 skrev:om du ska ha lådan på så får du skaffa en adapter som alla andra gör då kommer m47an m90 passa den motorndu menar m90 lådan ifrån 940 ska ha adaptera ?för att passa på t5ans motor
Hackev8 skrev:Hackev8 skrev:Tobiashakansson skrev:du menar m90 lådan ifrån 940 ska ha adaptera ?för att passa på t5ans motorhttp://www.maskinobil.com/ den sidan kolla jag på å har även frågat mycket
Hackev8 skrev:Tobiashakansson skrev:du menar m90 lådan ifrån 940 ska ha adaptera ?för att passa på t5ans motor
Tobiashakansson skrev:du menar m90 lådan ifrån 940 ska ha adaptera ?
Tobiashakansson skrev:joaba skrev:Näpp jag kan ta den :-)lådan ?