3204
Sök

Inför: Samåkning från Jönköping till BIMMERS OF SWEDEN #1 2012 Eskilstuna 26 maj

1 393 Inlägg
11 mars 2012
Klart du ska! Det blir inte större och bättre än så här om du kör BMW!

CEO @ Bimmers Of Sweden

BMW entusiast
579 Inlägg
11 mars 2012
Trådstartare
Mfive skrev:
Det är sjuuukt! Över 330 anmälda BARA på Facebook! Vi har redan slagit förra årets rekord, då vi var över 300 stycken BMW på plats, på sista träffen för året.

2.5 månader till träffen!

Kommer bli sjukt bra det här!! smile
Har ni planerat dom andra träffarna för i år, vart dom kommer vara osv?

passos skrev:
Kanske hakar på med caben tongue

Underbart! smile

1 393 Inlägg
12 mars 2012
Vi har ett prelimenärt datum för andra träffen. Inget färdigt än, så vi väntar lite med den. smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

10 Inlägg
18 mars 2012
Jag följer gärna med ifrån Linköping. Hur samsynkar jag med er som lämnar linköping? pratas vi vid här innan det är dags? mvh

54 Inlägg
21 mars 2012
Jag rätt sugen på att hänga med i karavanen från jönköping:)

Qualityengineer world wide
68 Inlägg
24 april 2012
Jag ansluter i Norrköping och ev en Z4 Roadster. smile

686 Inlägg
25 april 2012
passos skrev:

Vi får tjata på alla som kör bmw här i trakterna så vi får me haka på denna karavanen:) hade nog vart nått.

RushRacing

bappelsin
390 Inlägg
25 april 2012
WHITE--RR skrev:
passos skrev:

Vi får tjata på alla som kör bmw här i trakterna så vi får me haka på denna karavanen:) hade nog vart nått.

Ajemen.. finns några som e sugna på att åka med upp.. cool

BMW entusiast
579 Inlägg
26 april 2012
Trådstartare
Börjar bli riktigt taggad nu! big_smile Tjata på bara, ju fler vi är desto roligare blir det wink

1 393 Inlägg
26 april 2012
YES!!

1 månad kvar IDAG!!

Go, go, go!!

CEO @ Bimmers Of Sweden

bappelsin
390 Inlägg
27 april 2012
JuppJupp skrev:
Hade varit roligt, får jag tag på en kärra och bilen går som den ska om en månad så är detta inte omöjligt smile

Kämpa på.. kommer bli nice och se hur den går  tongue

152 Inlägg
28 april 2012
vi hakar förmodligen på tåget i Linköping med några BMW turbo. skriv gärna plats och tid så man inte missar tåget.

BMW entusiast
579 Inlägg
28 april 2012
Trådstartare
lillisGTI skrev:
vi hakar förmodligen på tåget i Linköping med några BMW turbo. skriv gärna plats och tid så man inte missar tåget.

Underbart! Vet faktiskt inte var vi kan hämta upp er, nån lämplig mack som ligger utmed E4an hade väll varit det bästa? Någon idé? tongue

68 Inlägg
30 april 2012
Kan nån "leader" för karavanen ringa eller sms:a mej när ni börjar närma er Norrköping så jag kan ansluta till ledet! big_smile

BMW entusiast
579 Inlägg
30 april 2012
Trådstartare
AndreasC22 skrev:
Kan nån "leader" för karavanen ringa eller sms:a mej när ni börjar närma er Norrköping så jag kan ansluta till ledet! big_smile

Skicka ditt nr i PM så fixar jag det! Fortfarande ingen som vet någon lämplig plats i Lin/Norrköping? smile
Senast redigerat av dfine (30 april 2012)

1 393 Inlägg
30 april 2012
Är inte macken vid Mantorp ett alternativ vid Linköping?

CEO @ Bimmers Of Sweden

bappelsin
390 Inlägg
1 maj 2012
JuppJupp skrev:
passos skrev:
JuppJupp skrev:
Hade varit roligt, får jag tag på en kärra och bilen går som den ska om en månad så är detta inte omöjligt smile

Kämpa på.. kommer bli nice och se hur den går  tongue

Det får du se på GVD meet! tongue

Nice big_smile

68 Inlägg
1 maj 2012
dfine skrev:
AndreasC22 skrev:

Skicka ditt nr i PM så fixar jag det! Fortfarande ingen som vet någon lämplig plats i Lin/Norrköping? smile

Straxt innan Norrköping ligger ett ställe som heter Klinga med en Mc Donalds + parkering. Det vore en bra plats för både Norrk/Link??

165 Inlägg
2 maj 2012
Lutar mot att jag sluter upp med er i jönköping.

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
4 maj 2012
Dfine:
Kan du ta reda på när karavan från Helsingborg tänker passerar Jönköping, vi kommer också från Göteborg mot Jönköping.
Det kan bli en trevligt samåkning.wink

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Sök