Dfine: Kan du ta reda på när karavan från Helsingborg tänker passerar Jönköping, vi kommer också från Göteborg mot Jönköping. Det kan bli en trevligt samåkning.
Dom åker från Helsingborg kl. 03:30 så dom kommer fram till Jönköping runt 05:30, sen åker vi allihop uppåt kl. 06:00. Sen stannar vi även vid Norr/Linköping och hämtar upp ett gäng där, så jag tror att det här kommer bli riktigt bra
Att du följer med i en annan märket är säkert ok men att du kommer in i området är mindre säkert, jag tror att du får parkerar utanför och gå en liten bit.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Straxt innan Norrköping ligger ett ställe som heter Klinga med en Mc Donalds + parkering. Det vore en bra plats för både Norrk/Link??
Uppar den här. Vad säger ni Norrk/Link?? Och även ni andra?
Då det inte kommit in några andra tips och det verkar vara en bra plats så säger jag att vi kör på det! Enligt Eniro så tar det ca 1,5 timmar från Jönköping dit, så vi är väll där runt halv 8. Blir det bra?
Jag hakar nog på med några bilar i klinga! Men 07:30 blir väl lite sent för oss att samlas om resten av gänget passerar då, vi kanske borde vara där 07:15 åtminstonde?
Jo det är sant. Lite dåligt med uppdatering här bara! :S Men hoppas det kommer en hel del bimmers o möter oss. Lokalt Norrk/Link har jag inte hört mycket.