Förstår dej maxxxad. När åker du? Kommer du med oss i karavanen? Satt o kollade kartan nu från Norrköping och upp. Finns betydligt snabbare väg o riktigt mer nice än E4an till Södertälje o sen E20 E-tuna. Jag tycker vi kör via Katrineholm och norrut.
ska prata lite med Arne och soyafilm först men hoppas på kunna köra i karavanen. eventuellt snack om att köra upp tidigare. sitta själv i 6-7 timmar usch
Vet inte hur många vi blir faktiskt, finns en lista på förstasidan men ingen fyller i den. Sen tror jag att vi kör via Katrineholm då det blir mycket längre att åka via Södertälje, ingen spännande väg heller Maxxxad varför åker du inte med resten av skånegänget?
Haha ja tanken är väll att alla som vill följa med ska skriva upp sig på listan i tråden Maxxxad: tråkigt att du får åka själv men det är kul att se att du är så bestämd att hänga med så du åker så många mil själv!
Då är vi två Mav. Är själv i bilen jag med. Men du har ju en fördel. Du får ju vara själv i en bmw i alla fall. Jag kommer ju i min opel eller om jag lånar farsans toyota.
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
Efter denna träff kan ni ju på vägen hem svänga förbi i linköping , där kommer en träff att hållas som styrs av ett gäng grabbar.. det brukar vara väldigt trevligt och roliga aktiviteter .. tänk på..träfen e vid 20.00 tror jag ...