2532
Sök

Köpråd: Bästa automatväxlade bil för 20-30 tkr. Med kräm i!

2 400 Inlägg
9 mars 2012
Dieselsmurfen skrev:
JaggaChafen skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Nix. Men det är ju ingen T6 iallafall. Gör mig inte nervös nu!

Samma låda... Håller kanske lite bättre men... Mkt roliga elfel på 99orna med. Men det e klart vissa funkar ju smile

Sköna bilar e det iaf å jag tycker motorkaraktären e sjukt go i sugsexan

Visst går den som en dröm. Säljaren har varit mycket försiktig med bilen. Det såg man på färddatorns förbrukning om inte annat... Plus att 2 filtar låg över sätet i bilen under barnstolen. Har alla S80 2.9 el-infällbara backspeglar?

Säljaren höll på att få hjärnblödning när farsgubben satte sig i bilen och tände en cigarett...

Hur mycket har den dragit då? tongue  Har för mig att dessa är äckligt törstiga

Forummoderator
17 996 Inlägg
9 mars 2012
Trådstartare
Nybergrobin skrev:
Dieselsmurfen skrev:
JaggaChafen skrev:

Samma låda... Håller kanske lite bättre men... Mkt roliga elfel på 99orna med. Men det e klart vissa funkar ju smile

Sköna bilar e det iaf å jag tycker motorkaraktären e sjukt go i sugsexan

Visst går den som en dröm. Säljaren har varit mycket försiktig med bilen. Det såg man på färddatorns förbrukning om inte annat... Plus att 2 filtar låg över sätet i bilen under barnstolen. Har alla S80 2.9 el-infällbara backspeglar?

Säljaren höll på att få hjärnblödning när farsgubben satte sig i bilen och tände en cigarett...

1.09 l/mil. Nollade färddatorn när vi åkte. Motorväg 14 mil och landsväg 1 mil. Det gick rejält undan på hemvägen.
Bilen har rullat ca 22700 mil.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

CAD-konstruktör
1 392 Inlägg
10 mars 2012
S80 är ju inte den vackraste bilen kanske, men den är grymt prisvärd. En bra glidarbil med förvånansvärt mycket utrustning och bil för pengarna. Att du inte valde T6an gör ju bara ägandet billigare smile

Behöver du ha något uppritat så hör av dig!

2 600 Inlägg
10 mars 2012
Dieselsmurfen skrev:
Nybergrobin skrev:
Dieselsmurfen skrev:

1.09 l/mil. Nollade färddatorn när vi åkte. Motorväg 14 mil och landsväg 1 mil. Det gick rejält undan på hemvägen.
Bilen har rullat ca 22700 mil.

då har du gasat lite tongue min dra inte mera än 08 på landsväg men är vid normal körning(:

gör som jag kör gubba racer=)

Sök