Vissa har ju vinter än, inte som nedre sverige då man kan köra med sommardäck året om. Om man vet hur man kör i snö dvs Men om en 2 veckor lär man ju tjuvstarta med sommardäcka
Väntar med sommardäcken till 1 april. Vägarna är otroligt smutsiga/dammiga. Samt att det ligger kvar en hel del salt. Är man rädd om sina sommarfälgar väntar man tålmodigt!
Vid Elmia-mässan kör jag helst på sommardäck. Mina dubb e på väg att ta slut nu med Skulle haft dubbfria oxå, som jag brukar ha La på sommardäck för skoj skull i några timmar i tisdas, sen kom snön tillbaka i torsdas, tur man bytte tillbaka
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Funderar på nästa vecka, ska bli hyfsat varmt här iaf. Plus att jag inte behöver använda bilen så ofta heller och händer det så är det på dagtid, mer frivilligt än ett måste. Var åtminstone bart from den här tiden förra året
Sugen på att se pass väl nya 245:orna passar där bak!
för mkt civilare som åker hos mig så väntar orkar inte tjafsa med dom .. och däcken håller nog bara en vinter till OM jag har kvar bilen ens.. blir nog en V70 närmsta månaden om jag får det jag vill ha dvs. så får vänta tålmodigt tills April