F*n också :p Tänkte hålla det lite hemligt :p Men ahh det blir i Tysklands färger
Kommer nog bli bra! Ett litet tips, dom säljer "näsdukar/skarfar" på UVX som ligger i nordstan som är som tyska flaggan..! Vet inte vart du ska ha det, men om du skulle få för dig att klä om något eller något liknande
Såg att du bodde i gbg, det va därför jag kom och tänka på Uvx "flaggorna"
F*n också :p Tänkte hålla det lite hemligt :p Men ahh det blir i Tysklands färger
Kommer nog bli bra! Ett litet tips, dom säljer "näsdukar/skarfar" på UVX som ligger i nordstan som är som tyska flaggan..! Vet inte vart du ska ha det, men om du skulle få för dig att klä om något eller något liknande
Det visste jag inte Men stämmer bra det att jag bor i gbg ! Ska se om man kan trolla fram några idér
Det visste jag inte Men stämmer bra det att jag bor i gbg ! Ska se om man kan trolla fram några idér
Dom verkade vara ganska stora, så du skulle nog lätt kunna kla om tyget i dörrsidorna eller något liknande om det skulle vara intressant Eller något likande
Köpte mej en ny kamrem och fick låna en avgasgrejstöjare ( har ingen aning om vad den heter ) så att få ditt klämmorna denna gången gick på mindre än 5 min
Har fräschat upp lite mer i motorutrymmet så låter bilderna tala för sej själva
Enligt manualen så ska ventilerna till cylinder 1 vara helt stängda
Och där satt den efter 1 timmas mekande med att ställa allt rätt
Skulle ju varit tysklands färger på ventilkåpan men det sket sig helt enkelt
Putsade lite
Och även lite färg på vissa grejer
Och tillslut så hamnade det mesta på plats
Bara lite smågrejer kvar sen blir det att försöka se om den vill starta
Haha nej men ja drev kör på ditt sätt , håller själv på att fixar med lite på min polo i motorrummet och lite annat du har projektet på min profil lycka till mali det ser bra ut !
Haha nej men ja drev kör på ditt sätt , håller själv på att fixar med lite på min polo i motorrummet och lite annat du har projektet på min profil lycka till mali det ser bra ut !
Längesedan man skrev ngt. Men får man chansen att jobba så tar man den självklart...
Men iaf en liten update !
Har varit och köpt mej besiktingsdäck ( eller kanske sommarnutdäck om jag inte har råd med XXR 002 )
Även fått motorn och gå lite bättre. Men inte helt hundra. Nu dör den iaf inte längre på tomgången som den brukade göra.
Batterilampan lyser fortfarande, så en ny generator är ett måste. Ska även kolla över tomgångsmotorn. För drar jag ut kontakten som går till den så dör motorn direkt. Kan vara lite skit eller ngt annat i den ? Även skärmbreddare skall köpas till helgen