Har precis köpt grannens bil ! golf 4 TDI Planer för bilen! ska vara bruksljud i bilen lite bas med ett fint och högt spelande framsystem, som tur va satt de redan ett finare amega system i bilen =)! framsystem Amega bas gzhw spl... Visa mer
Ut med de onödiga innertaket.. upp med dämpmatta! innertaket kommer icke monteras tebax. då jag har taklucka så bidrar det ihåliga skitdåliga taket vibbrationer ja inte kan bli av med.. ! en liten ökning på en viss volym, inget märkvärdigt men blåser väl lite mer i bilen !
ny sponsor! Har fått spons från Startmotor.se Ny generator som är bänkad till 174a vid 7000 generator varv ! 156 vid 3500 generator varv, rätt effektiv! stor skillnad mot min 40a som är från 95 !
skillnaden blev så stor så de är löjligt.. Nu börjar de bli roligt att hållas och äntligen.. så har jag ström! test: låt på volym 35 gamla generatorn 12.2v samma låt men volym 42.. 14.0v Detta gör mej så glad !
lite grejer! 2x740 RMS 1 ohm kommer köras i 4 ohm på rainbow grejerna 260rms. va inte så litet som jag hade tänkt mej.... såg litet ut på bilden på hemsidan haha.. sen en 20m rulle också ! aja hoppas steget är bättre än mitt förra DLS steg höhö Gokväll!