Har precis köpt grannens bil ! golf 4 TDI Planer för bilen! ska vara bruksljud i bilen lite bas med ett fint och högt spelande framsystem, som tur va satt de redan ett finare amega system i bilen =)! framsystem Amega bas gzhw spl... Visa mer
som vissa vet så har jag inga slutsteg för tillfället!!! därav att jag inte kommit på tävlingar osv.. Nu har ja köpt ny bil! (igen..) GOLF 3 GTI 2.0 16v altså 150 hk ! går stört bra... men blir ljudbil av den tills vidare. ägaren innan spelade fotboll och hade hund så bilen luktade rent ut sagt bajs. rekondade den idag och fifflade med mittpanelen lite. och vissa andra latar sej..
lite kolfiber vinyl ! fett kul att göra detta! som sagt ! lite ''philip styling'' kommer även lägga svart venyl på bilen.. jag är långt ifrån bra på detta! men färgen grå är inte min färg precis
http://www1.garaget.org/gallery/images/151/150850/150850-52b4d35322ae228816a7728d390ec5d9.jpg som vissa vet så har jag inga slutsteg för tillfället!!! därav att jag inte kommit på tävlingar osv.. Nu har ja köpt ny bil! (igen..) GOLF 3 GTI 2.0 16v altså 150 hk ! går stört bra... men blir ljudbil av den tills vidare. ägaren innan spelade fotboll och hade hund så bilen luktade rent ut sagt bajs. rekondade den idag och fifflade med mittpanelen lite. och vissa andra latar sej..
http://www1.garaget.org/gallery/images/151/150850/150850-52b4d35322ae228816a7728d390ec5d9.jpg som vissa vet så har jag inga slutsteg för tillfället!!! därav att jag inte kommit på tävlingar osv.. Nu har ja köpt ny bil! (igen..) GOLF 3 GTI 2.0 16v altså 150 hk ! går stört bra... men blir ljudbil av den tills vidare. ägaren innan spelade fotboll och hade hund så bilen luktade rent ut sagt bajs. rekondade den idag och fifflade med mittpanelen lite. och vissa andra latar sej..
absolut första förbundstävlingen man var på i mariestad! Kände mej inte alls välkommen! blev i street b men bör byggas om inför nästa ''förbundstävling'' pga 1.5cm för hög och fattas 2 plastdelar gick ganska dåligt då ja o kompisen blev klara med bilen 4 timmar innan tävlingen startade, så han inte se peak eller något alls. 151.7 i semi finalen förlorade sedan så ''testmätte'' vi allt, blev 152.8 tillslut, dock räknades detta ej! väldigt besviken på mej själv!
ljudet e sålt! kanske kommer en uppdatering om jag ramlar tebax på att börja med ljud igen! just nu känner ja att jag vill lägga ner min fritid på annat! Hat kanon !