3250
Sök

Hjälp att hitta kabel till saab 9000 och t5suite...

320 Inlägg
18 mars 2012
Trådstartare
Okej har tänkt mig att jag ska börja pilla lite själv med bilen och lära mig använda t5suite..

ända problemet jag har just nu är att jag inte lyckats hitta vart man kan få tag på en kabel att ha mellan dator och bilen och undrar då vart man kan få tag på en sådan för inte en allt för stor summa?

vet att det går att göra en själv men då det va extremt länge sen jag lödde och inte direkt vill ge mig in på det så är det en som är färdig och redo att användas out of the box som jag vill ha.

Forummoderator
18 127 Inlägg
18 mars 2012
Lite annonsvarning på detta inlägg men låter det vara öppet då frågan är var man kan hitta kabel och inte vem som har en... Kul och se att du fick ordning på Saaben och att du vill fördjupa dig i den. Lycka till! Ta lite mer bilder både ute och inne så vi får sen den ordentligt!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

320 Inlägg
18 mars 2012
Trådstartare
Dieselsmurfen skrev:
Lite annonsvarning på detta inlägg men låter det vara öppet då frågan är var man kan hitta kabel och inte vem som har en... Kul och se att du fick ordning på Saaben och att du vill fördjupa dig i den. Lycka till! Ta lite mer bilder både ute och inne så vi får sen den ordentligt!

okej är menat då vart man kan få tag på en ny.. dvs typ butik eller ebay..

mjoo är lite strul med han dock smile nu funkar centrallåset som det vill istället ^^ men det är bara en skit sak som man kan leva utan

Forummoderator
18 127 Inlägg
18 mars 2012
Norrby89 skrev:
Dieselsmurfen skrev:

mjoo är lite strul med han dock smile nu funkar centrallåset som det vill istället ^^ men det är bara en skit sak som man kan leva utan

Ja. Du valde att köpa en Saab och får stå för konsekvenserna helt enkelt! Har du googlat din fråga?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

320 Inlägg
18 mars 2012
Trådstartare
Dieselsmurfen skrev:
Norrby89 skrev:
Dieselsmurfen skrev:

Ja. Du valde att köpa en Saab och får stå för konsekvenserna helt enkelt! Har du googlat din fråga?

har googlat men hittar inget.. vet ärligt talat inte vad jag ska söka på ens.. provat t5suite cabel å lite liknande utan framgång

Sök