Sälja bildelar till bildemontering?

motorjeppe
18 mars 2012 · 21 Inlägg

har massa bmw dela så som kylare front fälgar med fina däck osv som bara ligger, tänkte då om nån bildemontering kanske köper sånt? är ju fina grejjor, kan sälja de riktigt billigt bara jag blir av med de.¨

nån som vet om dom gör de? o nån speciell demontering?

Nemesis_volvo
18 mars 2012 · 21 Inlägg

Försök me blocket. Paket pris smile

motorjeppe
18 mars 2012 · 21 Inlägg

Nemesis_volvo skrev:
Försök me blocket. Paket pris smile

har fälgar med däck.¨
ny vattenpump
frontspoiler e36 orignail
kylare
lykor båda sidena
blinkers fram vita

har haft de på blocket 2 månader nu för 2500 för allt. utan ett enda hugg. det är väl inte dyrt? sitter nya vinteräck på fälgarna bara de är ju värt 2500...

Nemesis_volvo
18 mars 2012 · 21 Inlägg

motorjeppe skrev:

Nemesis_volvo skrev:
Försök me blocket. Paket pris smile

har fälgar med däck.¨
ny vattenpump
frontspoiler e36 orignail
kylare
lykor båda sidena
blinkers fram vita

har haft de på blocket 2 månader nu för 2500 för allt. utan ett enda hugg. det är väl inte dyrt? sitter nya vinteräck på fälgarna bara de är ju värt 2500...

Okej . Sänk till 2000 och billigare vid snabb affär för allt. Innebär ju förlust för dig men sälja till en firma skulle ja personligen inte gjort tror inte dom betalar heller.

Besök den lokala turk verkstaden o kolla . De kan ju funka annars ?

KBAragger
18 mars 2012 · 961 Inlägg

kanske returbilen? hmm

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
Skaune
18 mars 2012 ·

vad sägs om att ringa dina skrotar o höra? Personligen tror jag inte dom vill, dom tjänar nog mest på o köpa in sina skrotbilar och tjäna pengar på dom, men prova kan man ju! Lycka till! smile

KBAragger
18 mars 2012 · 961 Inlägg

T-Gul_ skrev:
vad sägs om att ringa dina skrotar o höra? Personligen tror jag inte dom vill, dom tjänar nog mest på o köpa in sina skrotbilar och tjäna pengar på dom, men prova kan man ju! Lycka till! smile

om inte kan man skänka till röda korset smile

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang