2534
Sök

Omröstning; Garaget.org Tröja! -!NERLAGT!- Se tråd.

Saab raggare : )
887 Inlägg
13 september 2006
Trådstartare
Lindgren_ skrev:
Måste va surt.. Jag som vart så sugen på en skön tröjja o ha på sig på sommarkvällarna och vintern när man glider runt e ju så j*vla skönt smile

aja du ska ha en stor tack för de du gjorde smile Jag tyckte de va bra och ta tag i saken big_smile

Men det kommer ju komma tröjor.. men inte som vi vart o valt fram själva. som va poängen.

Tack så mycke för sympatin smile
Senast redigerat av zwich (13 september 2006)

Turbo.. Because Im worth it :)

Administratör
11 911 Inlägg
13 september 2006
zwich skrev:
Jag är lessen.. tack för visat intresse.. men det verkar meningslöst..
Trodde på den här idén att ta fram ETT förslag som skulle bli en liten "peoples choice". Men "de högre makterna " bara kör sin stil, trots det inte verka så från början..

MEN som sagt.. TACK så mycket för erat intresse i denna fråga! Kul att så många ville vara med och rösta och ville samma sak som jag = få vara med och bestämma lite.

Nu är du lite orättvis trots allt.

Varför måste det bara vara EN tröja? Det är ju glasklart att alla alternativ är mer eller mindre intressanta.

Tycker du tar åt dig lite väl hårt,.. omröstningen är bra för att den visar vilka typer av motiv som är intressanta bland annat, men jag tycker det ändå vore roligare att låta folk välja i ett större urval av tröjor och inte bara ha ett alternativ.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

887 Inlägg
14 september 2006
Trådstartare
chrizz skrev:

Varför måste det bara vara EN tröja? Det är ju glasklart att alla alternativ är mer eller mindre intressanta, varför kan inte alla köpa vad de vill istället för att bara det populäraste alternativet väljs?

Tycker du tar åt dig lite väl hårt nu... omröstningen är bra för att den visar vilka typer av motiv som är intressanta bland annat, men jag tycker det ändå vore roligare att låta folk välja i ett större urval av tröjor.

MEN vad har själva omröstningen med saken att göra om du skriver ...

"Ni som har fixat till dessa tröjor och vill ha med dem kan skicka bilden (ej monterat på t-shirt, utan bara motivet med genomskinlig bakgrund) högupplöst till christian.marcos@gmail.com så tar jag eventuellt med förslaget i urvalet."

En kul grej att folk kan va me o rösta fram en tröja man tycker är cool/fin/häftig.. sen kom de ändå upp en webshop med ett alternativ. Sen ditt förra inlägg var lite pricken över i´t. inte tänker jag sitta och lägga ner tid på att ta fram motiv, räkna röster osv när det ändå blir .. som det blir nu. Ger en ingen större lust att fortsätta engagera sig i sånna här saker.

Skitbra att du fixar shopen.. men en "hemside-tröja" är väl nästan tänkt att vara likadana, för igenkännerligeheten ( kanske påhittat ord ). Så när man ser nån på en träff.. så ser man direkt att den pressar geraget.  Lite sånt jag tänkte nu, fast en uppfräshning från förra motivet.
Senast redigerat av zwich (14 september 2006)

Administratör
11 911 Inlägg
14 september 2006
zwich skrev:
chrizz skrev:

Varför måste det bara vara EN tröja? Det är ju glasklart att alla alternativ är mer eller mindre intressanta, varför kan inte alla köpa vad de vill istället för att bara det populäraste alternativet väljs?

Tycker du tar åt dig lite väl hårt nu... omröstningen är bra för att den visar vilka typer av motiv som är intressanta bland annat, men jag tycker det ändå vore roligare att låta folk välja i ett större urval av tröjor.

MEN vad har själva omröstningen med saken att göra om du skriver ...

"Ni som har fixat till dessa tröjor och vill ha med dem kan skicka bilden (ej monterat på t-shirt, utan bara motivet med genomskinlig bakgrund) högupplöst till christian.marcos@gmail.com så tar jag eventuellt med förslaget i urvalet."

En kul grej att folk kan va me o rösta fram en tröja man tycker är cool/fin/häftig.. sen kom de ändå upp en webshop med ett alternativ. Sen ditt förra inlägg var lite pricken över i´t. inte tänker jag sitta och lägga ner tid på att ta fram motiv, räkna röster osv när det ändå blir .. som det blir nu. Ger en ingen större lust att fortsätta engagera sig i sånna här saker.

Skitbra att du fixar shopen.. men en "hemside-tröja" är väl nästan tänkt att vara likadana, för igenkännerligeheten ( kanske påhittat ord ). Så när man ser nån på en träff.. så ser man direkt att den pressar geraget.  Lite sånt jag tänkte nu, fast en uppfräshning från förra motivet.

Tanken var att överhuvudtaget kunna göra en tröja av något av förslagen.... det är allt.

887 Inlägg
14 september 2006
Trådstartare
tack för det långrandiga svaret.

men då vet jag. allt i onödan då...

Administratör
11 911 Inlägg
14 september 2006
zwich skrev:

Du tar det lite för personligt ärligt talat. Det är inte alls förgäves... men vad säger att den här omröstningen kommer vara avgörande för vilken tröja som blir "den officiella".

Jag kan inte rå för att du tog saken i egna händer innan du hörde av dig till mig, för utan att försöka låta för dryg så har jag trots allt sista ordet ändå. Jag kan inte släppa vad som helst bara för att det har röstats lite i forumet.

Jag säger inte att jag skulle gå emot omrösningen av principskäl, men säg att en tröja med en stor  fallos på ryggen och "garaget.org" på bröstet skulle vinna omrösningen. Jag kan inte släppa en sån tröja, det säger ju sig självt.... hoppas du förstår vad jag menar trots mitt löjliga exempel.

Omröstningen ÄR bra för att den visar tydligt vad folk vill ha, och visst kan man ha en officiell tröja som är "mer officiell" än alla andra. Dessutom tycker jag inte att tröjorna ska skilja sig nämnvärt från varandra. Jag personligen tycker att alla skulle kunna ha i princip samma tryck framtill men med olika texter eller bilder baktill. Då blir det gemenskap, men ändå mångfald, och den officiella skulle därmed t.ex. kunna sakna tryck baktill och bli "mer clean" och därmed en sorts grundstomme för övriga alternativ.

Trist att du tar det så personligt i vilket fall, för min avsikt var inte att på något sätt trycka ned dig eller dina ansträngningar med den här omröstningen.

Mvh.

887 Inlägg
14 september 2006
Trådstartare
chrizz skrev:
zwich skrev:

Du tar det lite för personligt ärligt talat. Det är inte alls förgäves... men vad säger att den här omröstningen kommer vara avgörande för vilken tröja som blir "den officiella".

Jag kan inte rå för att du tog saken i egna händer innan du hörde av dig till mig, för utan att försöka låta för dryg så har jag trots allt sista ordet ändå. Jag kan inte släppa vad som helst bara för att det har röstats lite i forumet.

Jag säger inte att jag skulle gå emot omrösningen av principskäl, men säg att en tröja med en stor  fallos på ryggen och "garaget.org" på bröstet skulle vinna omrösningen. Jag kan inte släppa en sån tröja, det säger ju sig självt.... hoppas du förstår vad jag menar trots mitt löjliga exempel.

Omröstningen ÄR bra för att den visar tydligt vad folk vill ha, och visst kan man ha en officiell tröja som är "mer officiell" än alla andra. Dessutom tycker jag inte att tröjorna ska skilja sig nämnvärt från varandra. Jag personligen tycker att alla skulle kunna ha i princip samma tryck framtill men med olika texter eller bilder baktill. Då blir det gemenskap, men ändå mångfald, och den officiella skulle därmed t.ex. kunna sakna tryck baktill och bli "mer clean" och därmed en sorts grundstomme för övriga alternativ.

Trist att du tar det så personligt i vilket fall, för min avsikt var inte att på något sätt trycka ned dig eller dina ansträngningar med den här omröstningen.

Mvh.

såklart jag fattar vad du släpper förbi lr inte..
men eftersom du satt me i den andra tråden och skrev.. om röstning och så trodde jag att du tog omröstningen på mer allvar.. t ex att vinnande exemplaret blev verklighet.. + den ordinare som fanns förut.

inte sen att.. " skicka in lite exempel så kanske jag tar me.. "
just i en omröstningstråd också..

Dude
197 Inlägg
14 september 2006
chrizz skrev:
men säg att en tröja med en stor  fallos på ryggen och "garaget.org"

Kanske är fet noob, men vad är en fallos?

Ät aldrig snö som blivit gul!

Administratör
11 911 Inlägg
14 september 2006
Granholm skrev:
chrizz skrev:
men säg att en tröja med en stor  fallos på ryggen och "garaget.org"

Kanske är fet noob, men vad är en fallos?

http://images.google.se/images?q=fallos … B6k+bilder

Administratör
11 911 Inlägg
14 september 2006
zwich skrev:
chrizz skrev:
zwich skrev:

Mvh.

såklart jag fattar vad du släpper förbi lr inte..
men eftersom du satt me i den andra tråden och skrev.. om röstning och så trodde jag att du tog omröstningen på mer allvar.. t ex att vinnande exemplaret blev verklighet.. + den ordinare som fanns förut.

inte sen att.. " skicka in lite exempel så kanske jag tar me.. "
just i en omröstningstråd också..

Inlägget var rätt förhastat (biten om att skicka in så får vi se vad som kommer med). Jag satt i mina egna tankar och hade stora planer ett tag, men jag vet inte alls hur det blir... jag tycker vi kör på med omröstningen, även om den redan nu pekar åt ett par-tre intressanta alternativ.

Jag personligen tror att den enklaste varianten med logga på bröstet är ett bra grundalternativ. Övriga med bilder på bröstet känns lite fel eftersom ingen av de där bilderna är något som egentligen hör till garaget. Bilderna och variationerna skulle kunna placeras på ryggen istället.

Vad jag skulle vilja se dock är en tråd full med förslag om vad man kan skriva på ryggen. Korta, roliga eller tuffa texter som man kan ha på ryggen.

887 Inlägg
14 september 2006
Trådstartare
then make one..  ? så gör vi en zatzy-tröja!

btw.. Varför ska omröstningen fortsätta om du ändå inte vill ha en med nån bild på ?

562 Inlägg
14 september 2006
1

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

533 Inlägg
14 september 2006
2
4
8

Jag gillar de mer cleana modellerna..

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se

Saab nörd
224 Inlägg
14 september 2006
Synd att det inte gick zwich. Du ska ha stort tack för ditt engagemang och din kreativitet. En jävligt bra idé....

Saab For Life!

3 113 Inlägg
14 september 2006
vem har sagt att våra idéer tar slut här? Vi är inte döda än.. eller?

se framåt.. ny teknik, fränare design på kläder och lättare system att beställa tröjor på (med egen text o namn)

Semper Fi

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
14 september 2006
GORG loggan på framsidan & på baksidan auotgrafer av Chrizz, Izual, Jonte o alla andra som styr sidan.. Inte heller att förglömma: Sharky!
Hehe  =I:>)

4 571 Inlägg
14 september 2006
Jag tycker faktiskt den här iden med "standard" tröjorna med Gorg loggan framtill är riktigt bra.

Sedan kanske man kan välja till "options" till den tröjjan tex:

Option 1: En frän text på ryggen (tex "Alla blå bär är blå bär....)
Option 2: En extra Gorg logga på ryggen
Option 3: Ett litet Gorg märke på armen
Option 4: En bild av nått slag (självklart nått neutralt och inte just en specifik användares bil)
Option 5: En autograftavla dvs en stor vit ram som man kan skriva på själv.

Osv

Då skulle ju alla ändå ha samma "oficiella" tröja från början men ändå ha olika wink

Fartglad
336 Inlägg
14 september 2006
Det låter bra! En tröja med Gorg loggan fram och sen får man välja bland flera olika motiv på ryggen.

Jag vill så gärna ha den där gångförbud skylten på. Klockrent! tongue

Power without Quattro is useless!

104 Inlägg
14 september 2006
fan va trist att d inte blir nåt...ingen annan som känner sig manad att ta tag i detta då?så vi kan få fram en tröja me logo som alla e överens om?

887 Inlägg
14 september 2006
Trådstartare
CHAMELEON skrev:
fan va trist att d inte blir nåt...ingen annan som känner sig manad att ta tag i detta då?så vi kan få fram en tröja me logo som alla e överens om?

men .. läs de jag skrev.. han ta ju in egna osv ändå. but try.. nu vill han ju bara ha texter.. PRECIS som zatzys smile de blir väldigt eget

Sök