Alla (nästan) har väl en mobiltelefon av något slag. Sen typ papper, hur många har inte pärmar fulla med hundratals papper hemma och på jobbet och överallt. Sen skriver man ju med pennor på papper så jag tror de finns rätt många pennor också i världen.
Ni missar det uppenbara! Bokstäver såklart! På en andraplats vill jag nog säga idioter, på en tredjeplats så är det nog volvoraggare, men de kan ju lika gärna hamna under kategorin "idioter".
Ni missar det uppenbara! Bokstäver såklart! På en andraplats vill jag nog säga idioter, på en tredjeplats så är det nog volvoraggare, men de kan ju lika gärna hamna under kategorin "idioter".
Amen vad fan........
Adder skrev:
Vad för sak/pryl (tillverkad av en eller flera komponenter) finns de mest av i hela världen, av de saker man använder mer eller mindre varje dag ?
Amen vad fan........
Adder skrev:
Vad för sak/pryl (tillverkad av en eller flera komponenter) finns de mest av i hela världen, av de saker man använder mer eller mindre varje dag ?
Om man då ska vara korrekt så är det ord då. De tillverkas av flera komponenter s.k bokstäver:)