2826
Sök

Saab 9-3 tid chiptrim

26 Inlägg
25 mars 2012
Trådstartare
Hej,
skaffade mig ett bsr chip te min 9-3 tid -07.
chip gick aldrig ihop med partikelfiltret då han alltid satte igen detta efter en veckas körning, testat 3ggr .
Nån som vatt med om detta fenomen?
Kan man plocka partikelfiltret el andra tips?
vill kunna köra med chippet utan att betala partikelrensning 1ggr i veckan, kör nu utan chip sad

SIgnatuyr: Elvis slicket svensson
Citat: East bound and down´
Strjäntecken: Turbo
Bil: S60 T5

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
25 mars 2012
Ge fan i BSR-trim när det gäller saab...

Köp maptun eller nordic istället, speedparts säljer BSRs skit så dom ska du inte handla av heller.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

26 Inlägg
27 mars 2012
Trådstartare
Har tyvärr inte råd att köpa chiptrim till höger å vänster om det inte fungerar nästa gång heller.
Men därimot undra jag  om nån vatt med om något liknande...

Saab älskare!
4 597 Inlägg
27 mars 2012
TBOC_Razor skrev:
Ge fan i BSR-trim när det gäller saab...

Köp maptun eller nordic istället, speedparts säljer BSRs skit så dom ska du inte handla av heller.

Maptun eller trollspeed i första hand

Saab älskare!
4 597 Inlägg
27 mars 2012
Lämna tillbaks ditt BSR skit, och så ringer du till maptun i örebro så skickar de en maptuner med de program du önskar så är det bara tuta o köra. Maptun är den bästa saab trimmaren, så dom kan du lita på!

6 Inlägg
3 maj 2012
skulle chippat min men en v-tec box men den kunde aldrig läsa av programmet..
men blev sedan att jag åkte in till en firma i Lidköping som chippade den, men efter några månader så började problemen med att virvelspjället sönder bytte till ett begagnat som oxå gick sönder sedan när man fått i ett nytt så satte partikelfiltret ihop hela tiden så var inne på renegering hela tiden fram till november då dom tog ner de å de var helt utbränt så fick byta till ett begagnat för 12000 som nu är igensatt de med så på måndag ska som få kolla på de igen..
man kanske ska låta dom lägga in originalet igen så kanske man får skaffa ett annat chipp som inte sätter igen motorn tongue
har haft reparationer på 40 000 roligt att få reda på att ett chipp för 3500 orsakat allt detta tongue

Saab älskare!
4 597 Inlägg
3 maj 2012
så går det när man snålar o köper små firmors chip, köp ett chip från maptun, kvalité o grym service!!

26 Inlägg
17 maj 2012
Trådstartare
till matte 86 :

Köpte du bsr chip då el?

Sök