Nu kör vi igen fast denna gången hoppas vi på att det kommer ännu fler bilar. Förra träffen blev kanon och alla sköte sig mycket bra och de va inget bus på parkeringen något vi inte ville skulle bli heller.
Så nu kör vi igen och det är samma sak som gäller även denna träff inget bus eller burnade på parkeringen och kör lugnt och snyggt från platsen och släng skräpet i soppåsarna som kommer finnas runt om.
För er som vet med er att ni känner eller har en bil med värsting ljud eller en showcar eller schysst mc är välkomna. Alla är ju välkomna men för att få träffen att bli ännu bättre skulle de vara kul att lite såna bilar kommer
Håll inte på å snacka om Rejs här, Tråden lär låsas då.. Men inte darför jag skriver. Vi blir ett litet gäng som kör härifrån ifall det inte regnar åså Måste ju spela lite musik för folk
Håll inte på å snacka om Rejs här, Tråden lär låsas då.. Men inte darför jag skriver. Vi blir ett litet gäng som kör härifrån ifall det inte regnar åså Måste ju spela lite musik för folk
Jag kan öppna bagageluckan o dunka lite jag med
Ja lovar att inte öppna min så mycke ikväll då
Hahaha aja då får ja väl bara visa upp bilen istället xD