Blir bara finare o finare nästan så man vill köpa vento igen men ändå inte Känner du någon press inför Bugrun?
Klart man skulle vilja ha upp den på Bugrun! Men vi får se Vill heller inte stressa ihop allt. Det som är tyngst nu är pengar till lackering Så vi får se!
Men kommer bli mer aktiv i garaget nu när man fått i lite bitar, mkt roligare att grejja nu
Blir bara finare o finare nästan så man vill köpa vento igen men ändå inte Känner du någon press inför Bugrun?
Klart man skulle vilja ha upp den på Bugrun! Men vi får se Vill heller inte stressa ihop allt. Det som är tyngst nu är pengar till lackering Så vi får se!
Men kommer bli mer aktiv i garaget nu när man fått i lite bitar, mkt roligare att grejja nu
Ekonomin suger när man väl har fått upp tempot på verksamheten du är ej sugen på ett sporthalvsats avgassystem från simons? Har ett liggande nämligen eller ska du lägga i hålet för dölja avgas systemet?
jaha gött tänkte jag skulle köpa vita samt dem du har , o börja bygga min us front behöver en bakstötfångare bara såman kan lägga igen nummerplåts hålet :p
Ekonomin suger när man väl har fått upp tempot på verksamheten du är ej sugen på ett sporthalvsats avgassystem från simons? Har ett liggande nämligen eller ska du lägga i hålet för dölja avgas systemet?
Tanken är att lägga igen listen där bak och skjuta in diesel böjen
Men hur ser det ut:) Kan ju alltid ändra sig! är det två raka pipor ihop som utblås?
jaha gött tänkte jag skulle köpa vita samt dem du har , o börja bygga min us front behöver en bakstötfångare bara såman kan lägga igen nummerplåts hålet :p
Till mk3an eller mk2an?
min golf 3a
Lägg inte igen! Bygg us lucka istället Själv letar jag us delar till venton! Vill få tag i us reg plasten bak till. Svår som fan att hitta.
Tanken är att lägga igen listen där bak och skjuta in diesel böjen
Men hur ser det ut:) Kan ju alltid ändra sig! är det två raka pipor ihop som utblås?
Dubbla ändpipor i krom, fint som snus när du frågar mig
I helgen har det blivit lite dörrpanel meck. Provat att göra en prototyp. OBS var detta jävla lädret för mörkt istället! suck! En massor av slip åter igen på armstöd. Provade denna dörrsida med vintage möbel spik, men väldigt skeptisk om det skall få vara kvar. Skit också att det skall vara så svårt att hitta rätt kulör!.
Trästöden får bli kvar, rätt kulör på läder, ek foliera de grå plast detaljerna på dörrpanelen. Eller ek foliera allt och på med armstöden. ? Hmm:rolleyes: