Haha, står det där gula liket kvar fortfarande? Kan ju inte funnits en pinal kvar av värde...
haha ja vettifan varför den inte har gått till press än, fundera ta kabelstammen ur den..min var ju klippt så har lött 700 kablar typ..kunde vara gott å ha en hel istället hehe
JB/Returbilen var fan livet när man hade volvo ! billigt som fan va faktiskt där när den gula kom in tog 2 timmar så va stolar och allt ur till och med r emblemet
JB/Returbilen var fan livet när man hade volvo ! billigt som fan va faktiskt där när den gula kom in tog 2 timmar så va stolar och allt ur till och med r emblemet
haha..var lika när en grön var där oxå...jäklars vad det gick undan..
oki fått kylare å lite sånt, drar iväg nu för att göra ett apanfalls-mek, starta bilen idag, se vad som rasslar loss. bilder och film ikväll..om jag inte har dött!
fifan..denna dag blev inget vidare, jag mitt pucko i all stress runt att dra ihop alla lösa trådar GLÖMDE att fixa nya plåtar som håller IC'n etc...så det svalde en massa tid..så fick fan inget gjort.. hann lacka överdelen på framstötfångaren, lacka dom nya breda V70 railsen..sen gick allt typ till att jävlas med fästen. sen tröttna ungarna och fick åka hem.. skål för bilhobby!
Fina va?..fick slänga mig in i bilen å köpa nåt på biltema..sen tillbaka 3 mil igen där bilen står.
Redigt bonnmeck..undre fästena fixar jag imorrn..
så blev det
ca 2mm mellan med distanser..kan det fläkta runt gavlarna oxå..
bonnaplåten..fick handsåga, hittade inte nya kapskivor..lyllo mig.