3000
Sök

köpråd volvo 940, Lättryckare vs fulltryckare

3 Inlägg
13 september 2006
Trådstartare
hej,
funderar på att skaffa mej en 940 turbo, men vet ej om ja ska gå på fulltryckaren som ju är lite dyrare i försäkring och isf en lite äldre med od låda eller om ja ska gå på en lättryckare som har m90lådan och är billigare i försäkring.
kommer att bli minst chip om det ska bli en lättryckare för annars är det inte nån större vits att det blir en sådan.
så d vore kul å få lite synpunkter och förslag!

vore även bra om man kunde få veta lite vad det är som skiljer!
Senast redigerat av stefffe87 (13 september 2006)

118 Inlägg
13 september 2006
stefffe87 skrev:
hej,
funderar på att skaffa mej en 940 turbo, men vet ej om ja ska gå på fulltryckaren som ju är lite dyrare i försäkring och isf en lite äldre med od låda eller om ja ska gå på en lättryckare som har m90lådan och är billigare i försäkring.
kommer att bli minst chip om det ska bli en lättryckare för annars är det inte nån större vits att det blir en sådan.

köp min:P den är chipad och har m90:P

mjo, så äre nog

3 Inlägg
13 september 2006
Trådstartare
om det inte vore en kombi så:P
vill ha en vanlig jag, morsan har en 945:a, d får räcka:P

329 Inlägg
13 september 2006
Jeppe skrev:
stefffe87 skrev:
hej,

köp min:P den är chipad och har m90:P

Ska du ha för kärran då? ^^

puff
13 september 2006
köp min då? tongue

3 Inlägg
13 september 2006
Trådstartare
puff skrev:
köp min då? tongue

för långt bort! men va ska du ha för den? nyfiken lite vad gäller pris å så..

Sök