Hejsan.
Jag är ny här, har fått reda om detta forum av mina polare.
De säger att folket här är trevliga samt hjälpsamma, då tänkte ja att detta var utmärkt läge att få hjälp angående köpråd av Saab 9-5 2,0/2,3t samt Saab 9000 Aero.
Jag har lite planer på att köpa mig någon av dessa bilar. Har kikat på båda bilarna, och båda ser helt strålande ut, riktigt vackra
I alla fall så är inte min budget enorm, hade tänkt mig 50000 - 70000 max hälst mindre så man får pengar över till styling, trimning, ljud, osv
Jag har hört både dåliga och bra saker om Saab bilar, det dåliga som ja hört är bla att deras växellådor, motorer, samt turbon är kass. Bli inte arga nu alla Saab fans, de är bara vad ja hört, sen om de är skitsnack är en annan sak, det hoppas ja på så
Jag vill få mycket bil för pengarna, Saab 9-5 är helt enkelt vackrare än 9000 eftersom den är nyare, de är vad ja tycker så, sen så är väl ändå 9-5 mer styling vänlig än 9000 eller, men de finns styling till 9000 också?
Helt enkelt så behöver jag hjälp angående vilken bil av dessa två som jag ska satsa på, jag är student, så min plånbok är inte så fet som andras
All information om dessa bilar tas gärna emot, samt åsikter och allt annat som hör till. Så va inte blyga nu, ös massvis med information, tips och andra gosaker. Ha det toppen alla. Turbo Martin.