Du får nog vända dig till säljaren. Vissa importmaskiner behöver externa GPS-moduler, vilka är tillval när man beställer dom. Andra behöver ett enhetsbundet SD-kort med karta/mjukvara.
Du får nog vända dig till säljaren. Vissa importmaskiner behöver externa GPS-moduler, vilka är tillval när man beställer dom. Andra behöver ett enhetsbundet SD-kort med karta/mjukvara.
Det är ett sd minnes kort man ska ha mjukvara och kartor på men vet ej vilken mjukvara det skulle kunna vara ? testat ett fåtal men står bara filformat stöds ej men vet inte om jag laddar ner fel eller om det är helt fel gps mjukvara:)
Skulle inte bli det minsta förvånad om den kör WinCE / Windows Mobile
okey vad ska det vara för mjukvara till gps då?
Ptja, de flesta finns ju även till WinCE/Windows Mobile, har själv kört Sygic, Garmin och ett par till. Sygic gillade jag rent funktionsmässigt. Garmin strulade dock aldrig (även om det "kändes gammalt" med layout osv)
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Skulle inte bli det minsta förvånad om den kör WinCE / Windows Mobile
okey vad ska det vara för mjukvara till gps då?
Ptja, de flesta finns ju även till WinCE/Windows Mobile, har själv kört Sygic, Garmin och ett par till. Sygic gillade jag rent funktionsmässigt. Garmin strulade dock aldrig (även om det "kändes gammalt" med layout osv)
okey får testa med någon av dom och se om det funkar