nya stötfångare med tillhörande gummilister och gummilisthållare och en skärmlist till höger fena. Vänster finns inte att få tag i som ny, men min är inte så dålig så den kommer att lämnas in till en som ska rikta den och polera upp listen till nyskick.
Tyvärr så var två av hörnen (V.fram och h.bak) inte helt kromade. Visst, det är på insidan vid bärjärnets fäste men har man köpt nya så vill man ju ha helt kromade även om det inte syns. kontaktade firman som säljer och dom skall bytas ut omg utan kostnad. Bara trist att vänta en vecka till.
Förmodligen har dom som kromat haft något fäste monterat under processen, klantigt kan man tycka.
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Läst igenom hela tråden, ångrar mig inte, jävligt bra jobba av dig! respekt! Hoppas resten går som det ska också! Får man se den på Classic Motor Meet i Haparanda i sommar?, skulle vart jävligt kul
Nej nu mistolkade du mig helt däcket måste sättas på från baksidan av fälgen det jag menade.
att kåpan ska på innan fälgen tror jag allt du vet gott och väll.
Jaha då förstår jag vad du menade jo de vet jag...fick lära mig den hårda vägen själv då jag centrumvände ett par v50 fälgar, fan vad jag bökade innan jag "bakmonterade" dom haha
Hahah ja kan tänka mig det haha fasen va fint det kommer bli med 5,5or på p1800an
skulle man kunna få sig en liten förklaring varför man måste kränga på dom från baksidan av fälgen
Tackar Beräknar att jag ska ha startat den innan Juni. Då har jag drygt en månad på mig med lite fix och justeringar innan regbesiktningen och kontrollbesiktningen.
Tackar Beräknar att jag ska ha startat den innan Juni. Då har jag drygt en månad på mig med lite fix och justeringar innan regbesiktningen och kontrollbesiktningen.