Styling mm. inför körkort 2014! Körkortet är nu taget 30/4 2014. Mer info om vad som skall göras kan läsas i första inlägget i Projekttråden. // Mathson
Om man skulle byta till en större turbo... vad ska man satsa på som inte kostar skjortan och som passar rakt på om man byter ut den gamla? Skulle nog bli snyggare med en större snurra
Kan inte så mycket så hjälp mig gärna
Jag hade med satsat på en 16T, funderar själv på att byta till en sån Eller 19T Men då bör man väl byta kam o spridare med för att inte köra torre :p
Behöver SERIÖSA tips på smeknamn till bilen! Funderar på Seepern eller Snigel Eftersom den ska ha ögonlock och det är en LTT, så den är inte direkt den snabbaste men kommer att trimmas förr eller senare
Samma här! Tänkte nämligen skaffa en Funplate till bilen (Funplate.se)
Jag har med funderat på det, men då kommer det att stå "Turbo-Fransson" eller bara "Fransson"
Kolla vad som blir bäst på Funplate.se ... Du kan ju se hur det kommer att se ut. Jag tänkte skaffa en till Bilen och inte till mig... eller? Vet inte vilket som blir bäst XD
Farsan ska hämta fälgarna imorgon, men de kommer hem på fredag. Han har lovat att skicka en bild på de när han hämtar fälgarna imorgon. Bilden kommer läggas upp här i tråden så fort jag får bilden på fälgarna av farsan. Update med bild på fälgar kommer FÖRHOPPNINGSVIS imorgon
Farsan ska hämta fälgarna imorgon, men de kommer hem på fredag. Han har lovat att skicka en bild på de när han hämtar fälgarna imorgon. Bilden kommer läggas upp här i tråden så fort jag får bilden på fälgarna av farsan. Update med bild på fälgar kommer FÖRHOPPNINGSVIS imorgon
Angående turbon kan jag ge dig ett tips, vänta och håll bilen som den är tills du börjar köra ordentligt, så du kört den innan du börjar trimma osv, för de räcker att ställa upp laddet och så, så rör dem sig bra
Du kan få hem 4 stycken däck till dem monterade och klara för strax under 2500kr. Det fick jag.
www.dackonline.se, ingen idé att köpa dyra däck, du kör RWD Turbo, du kommer byta däck, tro mig!
Kommer bli snyggt, bara kapa fjädrarna ett par varv när du hängt på dem.
- Jimmy.
Vad har du för däck då? Märke, bredd, profil... du vet
Köp beg däck, jag kan köpa 18" beg för 200 kr st monterat och klart av min lokala skrothandlare. Svart då såklart men det är ju bra gott:) Så hör runt lite i dina trakter istället för att köpa nya, Om man köper däck för några hundringar styck så kan man gott kosta på sig att lägga en burn eller 10 om dagen:)
Ska man ha gammal volvo med rwd och sen inte burna pga att däcken är dyra kan man lika gärna köra fwd imo:)
Du kan få hem 4 stycken däck till dem monterade och klara för strax under 2500kr. Det fick jag.
www.dackonline.se, ingen idé att köpa dyra däck, du kör RWD Turbo, du kommer byta däck, tro mig!
Kommer bli snyggt, bara kapa fjädrarna ett par varv när du hängt på dem.
- Jimmy.
Vad har du för däck då? Märke, bredd, profil... du vet
Köp beg däck, jag kan köpa 18" beg för 200 kr st monterat och klart av min lokala skrothandlare. Svart då såklart men det är ju bra gott:) Så hör runt lite i dina trakter istället för att köpa nya, Om man köper däck för några hundringar styck så kan man gott kosta på sig att lägga en burn eller 10 om dagen:)
Ska man ha gammal volvo med rwd och sen inte burna pga att däcken är dyra kan man lika gärna köra fwd imo:)
Jag skulle aldrig vara så dum i huvudet och montera begagnade däck på nya fälgar, nä fyfan.