Styling mm. inför körkort 2014! Körkortet är nu taget 30/4 2014. Mer info om vad som skall göras kan läsas i första inlägget i Projekttråden. // Mathson
Nu har man tvättat och putsat lite på bilen Ska nog inom Stefan (http://www.garaget.org/mypage/?user=2975) på Stylit (Stylit.se) imorgon och ta en titt på ett par GT3 Stolar och fråga angående dekal
Nu har man tvättat och putsat lite på bilen Ska nog inom Stefan (http://www.garaget.org/mypage/?user=2975) på Stylit (Stylit.se) imorgon och ta en titt på ett par GT3 Stolar och fråga angående dekal
Näää... Dem var inte så dyra med kvaliten går att diskutera. Får väll satsa på EVO 2 Plus stolar istället när plånboken tillåter. Är du nöjd med dina stolar?
Näää... Dem var inte så dyra med kvaliten går att diskutera. Får väll satsa på EVO 2 Plus stolar istället när plånboken tillåter. Är du nöjd med dina stolar?
Okej låter så där roligt om det du skrev Japp fett nöjd med mina Evo 2 Plus i min St 150 Skönt för ryggen sitter rakt & ej som nån potatis säck mer
Okej låter så där roligt om det du skrev Japp fett nöjd med mina Evo 2 Plus i min St 150 Skönt för ryggen sitter rakt & ej som nån potatis säck mer
Jag kunde få stolarna för ett lägre pris eftersom de har varit demo stolar, men vill satsa på något som har blivit krasch testat, godkända och som håller länge med bra kvalite... Det lönar sig alltid i slutända. Stefan sa också att han inte ville sälja dem till mig eftersom han inte vet så mycket om dem. Han vill hellre sälja Sparco till mig eftersom han vet mer om dem.
Jag kunde få stolarna för ett lägre pris eftersom de har varit demo stolar, men vill satsa på något som har blivit krasch testat, godkända och som håller länge med bra kvalite... Det lönar sig alltid i slutända. Stefan sa också att han inte ville sälja dem till mig eftersom han inte vet så mycket om dem. Han vill hellre sälja Sparco till mig eftersom han vet mer om dem.
Jadu jag har ingen aning vad dom stolarna kostar precis Alltså då GT3 Men Evo 2 Plus 4995:- har jag för mig något sådant dom är fint fint Sen köpa Begagnat nej tack säger jag fast man får bra pris Hehe
Här kommer lite bilder på före och efter bytet av luftfilter samt hur det kommer se ut de närmaste 2 veckorna.
(Gamla)
Ser inte jätte rent ut
Så här ser det ut nu. Lite fräschare och lite roligare med insugsljud
Då så. De närmaste 2 veckorna ska jag se om jag kan sätta på en RealCar dekal i framrutan, komma igång med att sätta in mätarna, börja jobba med kolfibervinylen... sen är det nog inte så mycket mer. Kommer kanske på fler saker som ska göras, men det lär ni märka i tråden
RealCar dekalen sitter nu bra i framrutan. Igår monterade jag och min far 2st 4,3" bas portar i hatthyllan. Blev lite meck men blev bra till slut. Ska se om man kan be brorsan att klä tanklocket med Kolfibervinyl ikväll.
Japp. man ska bara har råd först Tack för att du gillar det. Har någon plan i framtiden att skaffa 960 front på den. Men först 18", styva upp bilen, 3" system och ev. sportstolar
Idag har vi lämnat iväg min R-Vinge, Snowcap, Stänkskydd, Handtagskåpor och framläppen på lack. Så nu väntar man bara på att få tillbaka grejerna och att kunna sätta på de på bilen