Senaste jag såg var en Volvo 855 import.. Annars har man nog sett de flesta vanligast förekommande märkena efter vägkanten genom åren.. Men får nog hålla med om att Ford kan va lite överrepresenterade ändå, bortsett från en och annan (förmodligen stulen) Saab.
Hur såg du att det var en import..?
Tog det på reg,nr.. T** nånting samt udda färg på bilen. Solklar import om du frågar mig. Typ inreggad 2002..
de jag ser flest utav är : SAAB VOLVO AUDI VW BMW OPEL FORD CITTRA PEGUTT RENÅ ALFA FIAT PORSCHE FERRARI HONDA HYNDAI ROVER JAGUAR NISSAN TOYOTA SUBARU KIA CHEVROLET DODGE MASERATI SKODA SEAT DEAWO LADA BUICK DATSUN DAF DKW CHRYSLER OSV
enda jag inte sett är väl en lambo tror jag ... måste va BRA bilar de !!
Varför skrev du med stora bokstäver..? Någon Subaru vete fan om jag någonsin sett stå vid vägkanten dock..
Pendlar ca 17 mil om dagen, och får faktiskt säga saab, sett 6 saab senaste månaderna, en pimpad volvo 740 , 1 bmw och en spygul volvo 245, finns inte mycket annat att kolla på än vägen när man kör:) Sen kanske de bara är en slump att de är just saab som står där men de gör de:)
Såg en 740 som stod vid vägkanten idag, hans växellåda hade tydligen rasat men han sprang in på Ica som låg några hundra meter därifrån och kom ut med en ny.
Såg en : BMW 525IA -92 igår vid vägkanten. Bilen är ju 20 år gammal så det är förlåtligt men trots allt: En BMW...
Inget konstigt med det. Han/hon hade inte råd att laga den i tid. Fullt naturligt eftersom en 20 år gammal BMW kostar psatan att laga småfel på.
Dom är la inte så dyra att meka med?
BMW är inte dyrare i drift än alternativen och precis som dom flesta alternativ en ekonomisk och vettig bil att äga. Sedan kan man leva kvar med gamla fördomar och tro att man går i personlig konkurs av att byta en termostat, vattenpump, bränslepump, punkterat däck, drivaxel eller vad som nu är orsaken på en BMW medan man klarar sig fint med en Volvo eller för den delen en Rover där tillverkaren gått i konkurs.
Det måste vara trist att vara så trångsynt?
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Inget konstigt med det. Han/hon hade inte råd att laga den i tid. Fullt naturligt eftersom en 20 år gammal BMW kostar psatan att laga småfel på.
Dom är la inte så dyra att meka med?
BMW är inte dyrare i drift än alternativen och precis som dom flesta alternativ en ekonomisk och vettig bil att äga. Sedan kan man leva kvar med gamla fördomar och tro att man går i personlig konkurs av att byta en termostat, vattenpump, bränslepump, punkterat däck, drivaxel eller vad som nu är orsaken på en BMW medan man klarar sig fint med en Volvo eller för den delen en Rover där tillverkaren gått i konkurs.
+1, har haft bmw och de va inte dyrare delar till än 745an
Sedan beror det på vart man köper delar också Delar till audi 80 är djävulskt dyra om man köper på mekonomen men som dem flesta vet så är 80in väldigt billig då man ska handla på tex feltema eller liknande skit
Sedan beror det på vart man köper delar också Delar till audi 80 är djävulskt dyra om man köper på mekonomen men som dem flesta vet så är 80in väldigt billig då man ska handla på tex feltema eller liknande skit
Jo de fick man erfara när skulle köpa grejer till min 80, blev att man köpte grejerna snorbilligt på ebay :p