Lite bilder då, tyvärr så hände det inte så mycket som jag hade tänkt mig efter som materialet tog slut så måste vänta tills på måndag. Men jag fick lite gjort en då.
Inget är svetsat, har bara skruvat allt. Vet inte hur jag ska göra med buren i bak bara, någon som har tips? Kolla på mina bilder så kanske ni förstår mitt problem
Idag så fick jag lite gjort, ni kan få 1 bild för mera tog jag inte Glömde fota, men mera är gjort kan jag säga
Kommer kanske mera bilder imorgon.
Jo glömde säga att jag har haft ögoninflammation, så har varit hemma i ett par dagar. Jobbigt när man inte kan se, eller göra något. Kolla tv gick inte för jag såg inte tv:n eller datorn samma där. Sitta hemma och uggla gillar jag inte. Men nu är det bättre så nu är det garaget som gäller
Riktigt nice projekt, detta ska följas Såg den på en träff i Kungens kurva sist, tror det var i höstas strax innan säsongen var slut. Älskar sleepers
Tackar Tror att det va första gången som jag körde med bilen efter motor bytet. Sen skulle jag "bara" laga rost. Men det vart ju lite mera än så Ja hoppas att den kommer ut till nästa år, så nu gäller det att man jobbar på lite
Riktigt nice projekt, detta ska följas Såg den på en träff i Kungens kurva sist, tror det var i höstas strax innan säsongen var slut. Älskar sleepers
Tackar Tror att det va första gången som jag körde med bilen efter motor bytet. Sen skulle jag "bara" laga rost. Men det vart ju lite mera än så Ja hoppas att den kommer ut till nästa år, så nu gäller det att man jobbar på lite
Ok, men jag hade ingen aning om att det satt en BMW-motor under huven hehe Kul projekt, hoppas att man får se den nästa år
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Just nu? förr hade jag ingen, och nu har jag en men ingen på bilen Kommer köra med en liten turbo i början som jag kan bes med, sen får man se vad det blir.