Har varit dåligt med tid till bilen just nu har flyttat till hus. men motor o låda är färdigt nu funderar på om bilen ska bli slivermetallic ist va tycker ni ?
Inget jätte stort fan av silvermetallic. Precis som defacto sa. Var tredje till varannan bil man ser är ju silver Vore de inte cool med nått som verkligen sticker ut? Typ signal grön eller orange ?
Haha, men håller med. Kan vara de svåraste man ställs inför Men hur tänkte du göra med taket på den? Måla de i samma färg som vriga bilen eller blire svart tak å A stolpar ?? De tror jag kan bli snyggt om du har tonade rutor på den iaf
inte mycket kvar nu bromsrören kommer på ikväll o ska försöka hinna med o få i oljekylarne och kylaren sen är de inte alls mycket kvar till motorn ska startas
jaha ja har inte hänt något nu på ett tag fick ihop allt förra helgen men när jag skulle starta så földar 1 cylinder över (spolar bara in soppa) sen såg jag att de börja droppa olja mellan motor o vlådan, så nu i helgen åker vlådan ner igen .... o nyrenoverad är motorn inte som han sa som jag köpte bilen av ...