3503
Sök

Eftersnack: Meet of the Month #1 2012-05-05 Norrköping

534 Inlägg
6 maj 2012
någon som fotade min passat? smile

106 Inlägg
6 maj 2012
Sådär ja, 19 bilder som va skapliga smile

Finns här.
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=34740

287 Inlägg
6 maj 2012
Volvon91 skrev:
kameramannen skrev:
Volvon91 skrev:
Jag kan ju berätta att de stod och hånade mig och min sambo när vi stod och plåtade. Skrattade åt oss och gjorde miner m.m. Inte så peppande tyvärr... Jag hoppas att det inte händer igen helt enkelt! Men som sagt det är inte alla men det finns en del som håller på så.

Märklig attityd måste jag säga

Ja tyvärr... Menmen får hoppas att jag slipper det till nästa gång smile

fulla snorungar?
Senast redigerat av Aero_9-3 (6 maj 2012)

varför FWD?jo,för RWD är att som sätta hästarna bakom vagnen?

10 Inlägg
6 maj 2012
Aero_9-3 skrev:
Volvon91 skrev:
kameramannen skrev:

Märklig attityd måste jag säga

Ja tyvärr... Menmen får hoppas att jag slipper det till nästa gång smile

fulla snorungar?

Några fulla, några nyktra.

carzy
461 Inlägg
6 maj 2012
Kan man inte göra en egen tråd vid namn " Har du bild på min bil? " eller liknande så kan man ställa den ständiga frågan i den tråden om man nu inte ser sin bil på de bilderna folk lägger ut.. ?

Team BSG

118 Inlägg
6 maj 2012
BRA Träff mycket folk... Synd bara att de Finns drägg som anser att det är roligare att Dricka än att titta på bilar och Motorcyklar

Hoppas Det kommer Mer motorcyklar nästa träff, kan erkänna att det va kallt o åka.

Bikeshop Sweden
Bikeshop.se

Streetknight
148 Inlägg
6 maj 2012
Tyckte det var en riktigt bra träff med mycket bilar och snuten la sej inte i allt för mycket tyckte dom var rätt lugna!

Street knight

360 Inlägg
6 maj 2012
Freddeponken skrev:
shit vilken kväll! råkade parkera min bil på ett olämpligt ställe tyvärr trodde jag det var safe! men det var white trasch på varje sida om min bil och en tjej börja bråka med sin kille eller var det var, såg mest ut som flubber. och gav volvon en bredsida och buckla skärmen och sen kasta hon öl eller vad fan det var över min bil, skällde ut henne efter noter men helt lönlöst, sen börja killen dryga och jag var tvungen att lugna ner mig...fyfan det är andra gången som jag råkat ut för någe skit på den träffen, förra gången blev jag påbackad och fick ett knäckt fjäderben...

Nej det var tyvärr sista gången jag åkte dit, MOM är inte som dom har varit, fylla och snorungar styr hela träffen, fyfan så det såg ut när vi rulla ut, glas överallt!

Tack för mig Norrköping!

Passerade dig precis när det hände. Nu vet jag inte vad det handlade om men det hon gjorde som att sparka på en bil och kasta en ölburk rätt över din bil tyckte jag var rätt så idiotiskt! Tyvärr tycker jag som många andra att fylla är ett stort problem på dessa träffar. Hoppas att du inte fick allt för mycket öl på din bil!
För övrigt tyckte jag att träffen var bra med många roliga bilar att kolla på! smile
Senast redigerat av Fritzeen (6 maj 2012)

When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?

87 Inlägg
6 maj 2012
Volvon91 skrev:
Jag kan ju berätta att de stod och hånade mig och min sambo när vi stod och plåtade. Skrattade åt oss och gjorde miner m.m. Inte så peppande tyvärr... Jag hoppas att det inte händer igen helt enkelt! Men som sagt det är inte alla men det finns en del som håller på så.

Träffat på några lustigkurrar när jag fotograferat också, bara vända ryggen till och gå vidare.

109 Inlägg
6 maj 2012
Mitt första bidrag.. Delade upp det i Burnande bilar & icke burnade smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=34743

Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

52 Inlägg
6 maj 2012
Någon som vet vem som äger den silvriga bmw e46 320d som rullade där? har några frågor till honom smile

61 Inlägg
6 maj 2012
PatrikLodin skrev:
FirreVonFish skrev:
Någon som har lite bilder på dom med maskerna??
Släng upp och länka dom!

(Y) Thumbs Up för att träffen blev lyckad!
Borde ha konstaplar som kontrollerar att ingen dricker dryck ur glasflaskor. burkar är okej för dom kan man fortfarande köra över utan att det händer något på bilen!

Jag har bild (er) på white man group tongue Men sitter o redigerar 490 bilder så ett tag till får ni vänta smile

Säg till sen!  Dra ett meddelande till min användare när du fått upp dom!

195 Inlägg
6 maj 2012
FirreVonFish skrev:
PatrikLodin skrev:
FirreVonFish skrev:
Någon som har lite bilder på dom med maskerna??
Släng upp och länka dom!

(Y) Thumbs Up för att träffen blev lyckad!
Borde ha konstaplar som kontrollerar att ingen dricker dryck ur glasflaskor. burkar är okej för dom kan man fortfarande köra över utan att det händer något på bilen!

Jag har bild (er) på white man group tongue Men sitter o redigerar 490 bilder så ett tag till får ni vänta smile

roliga grabbar som åkte runt o förhöjde stämningen smile toppen,

själv märkte jag inte av mer än ett fyllo.. men jag åkte därifrån rätt tidigt med så.. var ett par stycken som gick o plockade undan flaskor o dyl.. en eloge till dem.

61 Inlägg
6 maj 2012
turbotoft skrev:
FirreVonFish skrev:
PatrikLodin skrev:

själv märkte jag inte av mer än ett fyllo.. men jag åkte därifrån rätt tidigt med så.. var ett par stycken som gick o plockade undan flaskor o dyl.. en eloge till dem.

Vi fick lite mer uppmärksamhet på ELMIA men då hade jag en lite mer utstickande bil, Men vi gör allt för att höjja stämmningen!
Verkligen Thums Up (Y) för dom som plockar undan flaskor och dylikt! smile

200 Inlägg
6 maj 2012
Rätt trevlig kväll , inte mycket poliser på maxi , men värkade vara en hel del runt om ?
Synd bara att fylla ska förstöra massa, ser inte det roliga i att åka på bilträff och dricka sig dyngrak .

Sen har jag tänkte på folk som tar med sig hundar till träffarna ? såg flera småhundar som såg klippt livrädda ut , även en kamphund som va klippt galen , hoppas o skällde som fan ...

109 Inlägg
6 maj 2012
FirreVonFish skrev:
turbotoft skrev:
FirreVonFish skrev:

Vi fick lite mer uppmärksamhet på ELMIA men då hade jag en lite mer utstickande bil, Men vi gör allt för att höjja stämmningen!
Verkligen Thums Up (Y) för dom som plockar undan flaskor och dylikt! smile

En bild fick ja på er.. Här inne ligger den smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=34749

Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

258 Inlägg
6 maj 2012
Bra skit! lite kallt på kvällen bara

enpetar-klubben

663 Inlägg
6 maj 2012
Fritzeen skrev:
Freddeponken skrev:
shit vilken kväll! råkade parkera min bil på ett olämpligt ställe tyvärr trodde jag det var safe! men det var white trasch på varje sida om min bil och en tjej börja bråka med sin kille eller var det var, såg mest ut som flubber. och gav volvon en bredsida och buckla skärmen och sen kasta hon öl eller vad fan det var över min bil, skällde ut henne efter noter men helt lönlöst, sen börja killen dryga och jag var tvungen att lugna ner mig...fyfan det är andra gången som jag råkat ut för någe skit på den träffen, förra gången blev jag påbackad och fick ett knäckt fjäderben...

Nej det var tyvärr sista gången jag åkte dit, MOM är inte som dom har varit, fylla och snorungar styr hela träffen, fyfan så det såg ut när vi rulla ut, glas överallt!

Tack för mig Norrköping!

Passerade dig precis när det hände. Nu vet jag inte vad det handlade om men det hon gjorde som att sparka på en bil och kasta en ölburk rätt över din bil tyckte jag var rätt så idiotiskt! Tyvärr tycker jag som många andra att fylla är ett stort problem på dessa träffar. Hoppas att du inte fick allt för mycket öl på din bil!
För övrigt tyckte jag att träffen var bra med många roliga bilar att kolla på! smile

Hon jiddrade med sin kille eller vad det var, som kom i den där volvo kombin som parkerade brevid mig, så jag får två idioter på varje sida...ja öl över min nytvättade bil och glåpord från killen, fan så arg jag var! sen går den där killen och knuffar tjejen så hon ramlar, vafan är det för fel på folk?

Ville bara komma dit och ha trevligt men hamnar mittemellan white trash! faaaan!

258 Inlägg
6 maj 2012
Freddeponken skrev:
Fritzeen skrev:
Freddeponken skrev:

Tack för mig Norrköping!

Hon jiddrade med sin kille eller vad det var, som kom i den där volvo kombin som parkerade brevid mig, så jag får två idioter på varje sida...ja öl över min nytvättade bil och glåpord från killen, fan så arg jag var! sen går den där killen och knuffar tjejen så hon ramlar, vafan är det för fel på folk?

Ville bara komma dit och ha trevligt men hamnar mittemellan white trash! faaaan!

Det skjuts för lite

enpetar-klubben

Sök