Bilen tas offline..

VolvoSotarN
16 maj 2012 · 76 Inlägg

Nu har jag lagt upp min 245a typ 10 gånger, men nån admin tar ner den direkt sen står det "anledning: dåligt skick"? De är mindre rost på 245an än va de var på 740in jag hade men den gick bra och.ladda upp? Fattar ingenting..

MercedesJonnie
16 maj 2012 · 3 268 Inlägg

VolvoSotarN skrev:
Nu har jag lagt upp min 245a typ 10 gånger, men nån admin tar ner den direkt sen står det "anledning: dåligt skick"? De är mindre rost på 245an än va de var på 740in jag hade men den gick bra och.ladda upp? Fattar ingenting..

ladda upp fina bilder på den, där den blänker lite, då tillåter nog dem den smile

76Lubricants SpeedFreakz Sweden
16 maj 2012 · 1 778 Inlägg

Man kan inte ifrågasätta moderatorernas beslut, tråden kommer va borta inom några minuter.
Men ibland förstår man inte vad dom tänker med.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
Seth
16 maj 2012 · 3 354 Inlägg

marwin_of_sweden skrev:
Man kan inte ifrågasätta moderatorernas beslut, tråden kommer va borta inom några minuter.
Men ibland förstår man inte vad dom tänker med.

är inte moderatorerna som tar bort bilar

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
jonTe
16 maj 2012 · 5 710 Inlägg

Som sagt...det är inte moderatorerna som sköter bilarna. Vår uppgift är forumet och sådanahär trådar kommer upp imellanåt men leder sällan någonstans.
Regelverket är ganska tydligt och din bil blivigt låst 10 ggr så får du nog acceptera.

Låser här.

mvh Jonas/moderator

MVH Jonas
..............
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang