3469
Sök

Vad är de mest attraherande på en tjej?

1 319 Inlägg
18 juli 2012
Har man någonsin surfat in på lite suspekta porrsidor så får man ju se en hel del, sen om man själv har ett aktivt sexliv och är utforskande får man ju lära sig ännu mer, är väl inget sjukt med det? Om du tror att han vet alla sjuka saker för att han räknat upp 2 grejer har du inte sett mycket (=

_----------'

57 Inlägg
18 juli 2012
sleepyoh skrev:
Har man någonsin surfat in på lite suspekta porrsidor så får man ju se en hel del, sen om man själv har ett aktivt sexliv och är utforskande får man ju lära sig ännu mer, är väl inget sjukt med det? Om du tror att han vet alla sjuka saker för att han räknat upp 2 grejer har du inte sett mycket (=

Han  kan nog mer än 2 grejer ska du se.

Meldem
4 137 Inlägg
18 juli 2012
sleepyoh skrev:
TouchOfRed skrev:
sleepyoh skrev:

Finns mängder av saker som jag tror många här inne inte ens skulle kunna drömma om att relatera till sexuell upphetsning. En armhåla är väl inte normen direkt men det är långt ifrån konstigt eller udda i min värld, även om jag själv nu inte tänder på det. Bli kallad troll för det. lol.

Jag har inte kallat nån för troll.
Och jag tycker det inte är konstigt heller, som sagt så finns det mycket sjukare saker.

Typ Ball-busting.. Fast finns ännu sjukare saker än det, folk får hålla på med vad dom vill så länge dom inte gör något äckligt med mig !

Nej det var herren ovanför dig som antydde att det var ett troll. Ursäkta om det blev några missförstånd, men jag citerade dig också då du svarade honom och jag ville komplettera typ. Så länge folk inte skadar någon som inte vill bli skadad får dom göra vad dom vill, vet man vad man gillar så va roligt liksom smile.

Okej, då är jag med smile
Ja precis !

1 319 Inlägg
18 juli 2012
PromoteToLeader skrev:
sleepyoh skrev:

Det hoppas jag verkligen.

On-topic: Fan jag gillar en jäkla massa saker på tjejer, beror ju helt på. En del kan ju se riktigt snygga ut med stora bröst, en del är riktigt snygga med små osv. Jag är nog lite mer åt 'söt' än 'snygg' hållet. Gärna korta tjejer i min egen längd då jag själv bara är 1.64 så.. Absolut inte för smal men inte heller fet, man vill ju gärna se kurvorna på kroppen liksom. Men man är inte så kräsen, kemi och personlighet är minst lika viktigt

_----------'

Meldem
4 137 Inlägg
18 juli 2012
PromoteToLeader skrev:
TouchOfRed skrev:
sleepyoh skrev:

Finns mängder av saker som jag tror många här inne inte ens skulle kunna drömma om att relatera till sexuell upphetsning. En armhåla är väl inte normen direkt men det är långt ifrån konstigt eller udda i min värld, även om jag själv nu inte tänder på det. Bli kallad troll för det. lol.

Och jag tycker det inte är konstigt heller, som sagt så finns det mycket sjukare saker.

Typ Ball-busting.. Fast finns ännu sjukare saker än det, folk får hålla på med vad dom vill så länge dom inte gör något äckligt med mig !

Det sjuka är att du vet alla sjuka saker.

Inte det minsta sjukt min herre. Isf är alla som har sett på Fråga Olle Dokumentären sjuka, som för övrigt går på Kanal 5 och är tillgängligt för allmänheten.

Meldem
4 137 Inlägg
18 juli 2012
sleepyoh skrev:
PromoteToLeader skrev:
sleepyoh skrev:

Det hoppas jag verkligen.

On-topic: Fan jag gillar en jäkla massa saker på tjejer, beror ju helt på. En del kan ju se riktigt snygga ut med stora bröst, en del är riktigt snygga med små osv. Jag är nog lite mer åt 'söt' än 'snygg' hållet. Gärna korta tjejer i min egen längd då jag själv bara är 1.64 så.. Absolut inte för smal men inte heller fet, man vill ju gärna se kurvorna på kroppen liksom. Men man är inte så kräsen, kemi och personlighet är minst lika viktigt

Jag med ! haha..

OnT:
Jag gillar alla tjejer, så länge dom inte är fula som stryk och har tänder för att bita en vägg så är det lugna puckar.

Jag har dock redan min tjej, som jag älskar med hela mitt hjärta. Behöver inte säga mer smile

57 Inlägg
18 juli 2012
TouchOfRed skrev:
PromoteToLeader skrev:
TouchOfRed skrev:

Inte det minsta sjukt min herre. Isf är alla som har sett på Fråga Olle Dokumentären sjuka, som för övrigt går på Kanal 5 och är tillgängligt för allmänheten.

Vad är det sjukste du sett?

961 Inlägg
18 juli 2012
Mr_ChriL skrev:
TouchOfRed skrev:
Gronwalls skrev:

Stora vårtiga saker, skägg, väldigt slitna kläder.. barfota, stora fötter tongue

Haha, inte säkert !
Finns ju tom Armhåle-porr. Såg det på Fråga Olle Dokumentären faktiskt. Finns mycket sjukt folk håller på så.. tongue

Blir helt galen när jag ser armhålor på stan. Det är något speciellt med dom!

förstår vad du menar, jag får samma reaktion.... men dock inte på armhålor tongue

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk

961 Inlägg
18 juli 2012
PromoteToLeader skrev:
TouchOfRed skrev:
PromoteToLeader skrev:

den frågan vill jag svara på smile

sånna som kör elstötar genom pungen, vilket resulterar i att pungen sväller upp som fan och blir svart om man hållt på med sånt förlänge. då måste man operera. man blir steril har jag för mig också...
Senast redigerat av KBAragger (18 juli 2012)

-danskt ordspråk

1 319 Inlägg
18 juli 2012
Inte för att vara den som märker ord, men det heter steril. Fertil är alla män från puperteten och uppåt.

_----------'

Meldem
4 137 Inlägg
18 juli 2012
KBAragger skrev:
PromoteToLeader skrev:
TouchOfRed skrev:

sånna som kör elstötar genom pungen, vilket resulterar i att pungen sväller upp som fan och blir svart om man hållt på med sånt förlänge. då måste man operera. man blir fertil har jag för mig också...

Hahaha, såg ett klipp på nån som tände på att en tjej gick med klackskor på hans petter niklas, sen tog hon klacken och ställde sig på hans petter, vilket till slut resulterade att det började spruta blod ur hans petter.. Lite halvont sisådär? Avled lite inombords..

1 319 Inlägg
18 juli 2012
TouchOfRed skrev:
KBAragger skrev:
PromoteToLeader skrev:

sånna som kör elstötar genom pungen, vilket resulterar i att pungen sväller upp som fan och blir svart om man hållt på med sånt förlänge. då måste man operera. man blir fertil har jag för mig också...

Hahaha, såg ett klipp på nån som tände på att en tjej gick med klackskor på hans petter niklas, sen tog hon klacken och ställde sig på hans petter, vilket till slut resulterade att det började spruta blod ur hans petter.. Lite halvont sisådär? Avled lite inombords..

sök på BME final pain... roll

_----------'

961 Inlägg
18 juli 2012
sleepyoh skrev:
Inte för att vara den som märker ord, men det heter steril. Fertil är alla män från puperteten och uppåt.

hehe, bra att du påpekade, problemet är fixat smile glömde av vad det hette

-danskt ordspråk

961 Inlägg
18 juli 2012
TouchOfRed skrev:
KBAragger skrev:
PromoteToLeader skrev:

fy fan, måste vara fejk?!

-danskt ordspråk

Meldem
4 137 Inlägg
18 juli 2012
KBAragger skrev:
TouchOfRed skrev:
KBAragger skrev:

Vet inte faktiskt. Sjukt bra gjort isf.
Efter det började spruta blod ur urinröret och från ballen, så går hon helt iväg helt kallt, som att inget har hänt.. Verkar det som iaf..
Sen krymper korven oxå, så tror det är sant. Hoppas dock att det är fake, så bilden slipper etsa sig fast på hornhinnan.. tongue

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
18 juli 2012
Känns som att den här tråden tog en vändning som mest framkallar kväljningar? tongue

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

961 Inlägg
18 juli 2012
TouchOfRed skrev:
KBAragger skrev:
TouchOfRed skrev:

Vet inte faktiskt. Sjukt bra gjort isf.
Efter det började spruta blod ur urinröret och från ballen, så går hon helt iväg helt kallt, som att inget har hänt.. Verkar det som iaf..
Sen krymper korven oxå, så tror det är sant. Hoppas dock att det är fake, så bilden slipper etsa sig fast på hornhinnan.. tongue

''låter'' rätt fejk i mina ögon, allt går ju att göra i datorn vet du, att hon dessutom bara går iväg kallblodigt bevisar bara lite mer, så du kan nog sova skönt ikväll smile

-danskt ordspråk

Tokig maskinmekaniker
469 Inlägg
18 juli 2012
Kan vi lämna 4chan-mysigheterna nu? tongue

918 Inlägg
18 juli 2012
sleepyoh skrev:
TouchOfRed skrev:
KBAragger skrev:

Hahahaha fan vad sjukt lol

Meldem
4 137 Inlägg
18 juli 2012
WoozyDozz skrev:
sleepyoh skrev:
TouchOfRed skrev:

Hahahaha fan vad sjukt lol

Sökte du? IDIOTI !! xD

Sök