Brådhis skrev:
Kör era flickvänner/fruar verkligen SÅ illa att ni ser utsliten koppling och kantstötta fälgar som naturligt...?
//Brådhis
Min svägerska har kört sin (min gamla flesta) i ett år nu utan att påpeka att den höll på gå upp i kok varje dag, kollade på den i 3 min, kylfläkten var död.. Nä det blåste bra när man ställde den på tvåan eller trean (dvs kupefläkt) en kabel är lös under instrument panelen, lösning= maskeringstejp.. Tog ur mina stereokablar häromdan och hittade en Expressen sen 111003, städad? Eh nä..
Rosten börjar blossa duktigt på den ( hon köpte den av mig för 3 vintrar sen).. Tvättad? Nope..
Mina gamla dekaler skäms hon lite för, be mig eller sin sambo att plocka bort dom? Nä, maskeringstejp är mycket enklare och snyggare att kolla på..
Måste ändå säga att hon gav 1500:- för bilen.. Men då va den grabb körd i ett par månader
Sen är kantstötta fälgar ett måste för alla inte bilintressanta kvinnor ett måste, körde budpizza ett tag när jag var ung och ac snitzel fälgar var det fetaste man kunde ha på sin BMW 730, dom var 3 dagar gamla när min chefs fru drog en i en trottoarkant.. Kul då dom inte var gratis när dom släpptes..
Min svägerska släppte dessutom mig i Stockholm med ett par dagar gammalt körkort i sin grymt bra Opel kadett, obes, oskattad och slut bromsar fram..
Hon tycker dessutom att det är konstigt att polisen stoppar en för att man börjar backa när man möter dom för hon har glömt sitt bälte..
Dessutom om man köper en bil för 10.000 och den inte håller mer än 5 år så har man betalt allt för mycket även om man inte har glykol på vintern..
Tjejkörd bil.. Eh nä tack, trots att kopplingen inte är slut.. (min käring har full tillgång till min bil
)