Som sagt så var de än trevlig träff, lite tråkigt väder dock.
Som ni säger så är de rätt tråkigt överhuvud taget att äns se på framhjulsbörn men måste nästan säga att idioterna i 7/940 bilarna som står och enhjular i 1-2min med bilar bakom. Är en större riskfaktor till stenskott/gummirest skador och tappad kontroll.
Sylvester lyckades ju precis som jag visste så fort jag la ögona på han. Att han skulle skapa hat.
Inte fränt nånstans med framhjuls släpp hur fort de än går, visst din bil är ser bra ut och låter rätt grymt men ändå tona ner på hur du kör bland folk och deras bilar.
Det kötthuvet som körde den silvriga mercan borde dock få mer stryk då han flertalet gånger faktiskt va nära på att bränna i trottoarkanten med sina okontrollerade sladdar.
Som dirtymike skrev, hur ful sin egen bil är så är de inte roligt att få den förstörd + att dåligt väder innebär att de ofta sitter folk i bilarna och värmer sig eller kille och tjej ligger och har de trvligt i baksätet typ
då äre inte kul att smälla en sådan.
Förövrigt väldigt trevligt träff och hoppas på mera trevliga träffar runt om i landet