Bett kraftigt ledhandtag. Spärrnyckel ska man inte dra åt hårt åtsittande. Och mutterknack känns sådär. När du fått ur de så gänga gärna i spåren för att rensa ur. Sen klick olja eller kopparpasta när du sätter dit de nya
Bett kraftigt ledhandtag. Spärrnyckel ska man inte dra åt hårt åtsittande. Och mutterknack känns sådär. När du fått ur de så gänga gärna i spåren för att rensa ur. Sen klick olja eller kopparpasta när du sätter dit de nya
Aa okej skall ta en ledhandtag då istället, yes rensa ur ordentligt skall jag göra och kopparpasta skall användas så jag slipper sådana här problem igen
Alex-s skrev:
värm godset runt om bultarna när du ska dra av dom! hjälper jättemycket kan jag lova!
Ja hörde detta skall se om jag får tag på en gasol brännare
Ta en stor rörtång du kan då klämma hårt och får jävligt mycket kraft! Dra åt rätt håll bara . Risken är då också liten att du förstör nav eller dylikt. Billigt, smidigt och jag vet att det går, gjorde Samma sak på en väns gamla BMW
Dragit av 4 hjulbultar...hm... Det är dig polarna brukar ringa när dom byter motor och inte har tillgång till motorlyft?
Okej? Ja var inte direkt jätte seriös i början och efter första gick av så tänkte jag skit samma ville bara ha fixat bromsarna. Sen att man efterhand kom på oj det här var väll inte så jävla bra, så tänkte jag att jag frågar om någon har en bra ide direkt och visst fan fick jag bra förslag!
Sen att du försöker förnedra mig genom något torrt skämt utan vits var väll inte riktigt vad jag frågade om eller ?
Och dra INTE åt bultarna så in i helvete nästa gång du sätter på hjulen.. Dom ska inte sitta särskilt hårt.. Kolla vilket moment som är rek. för din bil så ska du få se att det är inga stora krafter som behövs till det.
Och dra INTE åt bultarna så in i helvete nästa gång du sätter på hjulen.. Dom ska inte sitta särskilt hårt.. Kolla vilket moment som är rek. för din bil så ska du få se att det är inga stora krafter som behövs till det.
Köpte precis bilen och vad ägaren innan som dragit åt allt så in i helvette
Aha.. konstigt att folk alltid måste dra bultarna så jädrans..
Aha.. konstigt att folk alltid måste dra bultarna så jädrans..
Ja alltså jag fattar inte varför man drar åt dem som en jävla idiot, dem andra bultarna som jag fick av har till ock med vridit sig i skallen för dom har suttit så hårt...
Det brukar ju bli en kedjereaktion när man blir förbannad på idioten som vridit fast bultarna som gör att man blir ännu starkare. Jag var snurrat ihop fälgkors av samma anledning.
Dragit av 4 hjulbultar...hm... Det är dig polarna brukar ringa när dom byter motor och inte har tillgång till motorlyft?
Okej? Ja var inte direkt jätte seriös i början och efter första gick av så tänkte jag skit samma ville bara ha fixat bromsarna. Sen att man efterhand kom på oj det här var väll inte så jävla bra, så tänkte jag att jag frågar om någon har en bra ide direkt och visst fan fick jag bra förslag!
Sen att du försöker förnedra mig genom något torrt skämt utan vits var väll inte riktigt vad jag frågade om eller ?
Han förnedrade inte dig, han menade att du var så stark att du drog av hjulbultarna bara så där, vilket krävs en del. Och därav han menar att dina polare ringer dig för att lyfta motorn ut ur bilen när dom inte har motorlyft.
"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"