2504
Sök

Tips handla bilgrejer i Tyskland

Muttley
17 juni 2012
rickylicious skrev:
tkd_rille skrev:
steifan skrev:

http://www.forumbilder.se/images/f36201293838Peb18.jpg

En annan fördel med just Ebay.se är att de verkar bara visa butiker som fraktar till Sverige. Inte alla
tyska ebaybutiker som gör det har jag noterat. Man tänker "woow bra pris" och sen erbjuder de bara
frakt inom Tyskland och Österrike typ -> Stefan ledsen i ögat.

Jo, klart. Jag kollade in på ebay.se och tog tyskland. Enormt många delar försvann som jag vill kolla.  Även delar jag fått beställa.  Nu bestället jag via en kompis förvisso då han kan tyska flytande. Men han beställer från allt och alla. Även om de bara står inom tyskland smile

Då tycker jag att du tar fram en produkt som bara finns på .de för att bevisa det du säger smile

Mjaa, nu har jag inte en specifik bara för de smile. Men upplägget är helt klart annorlunda och bättre på ,de.     Jag söker ju på min bil chrysler 300m.

Men nu skulle vi tipsa om butiker som är bra big_smile
Öl är de bordershop eller calles wink

Ford fantast
1 607 Inlägg
17 juni 2012
anderslundin skrev:
Tack för alla svar. Har funderat på ebay men vi tänkte även passa på att köpa öl. smile

om du ska handla på ebay måste du även ha ett paypal konto som du måste ladda med pengar

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den

Ingen himmel är så blå som min
2 976 Inlägg
17 juni 2012
Fiesta_Racing skrev:
anderslundin skrev:
Tack för alla svar. Har funderat på ebay men vi tänkte även passa på att köpa öl. smile

om du ska handla på ebay måste du även ha ett paypal konto som du måste ladda med pengar

Eller så kopplar du ditt kontokort till paypal-kontot...

/Mattias

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
17 juni 2012
Fiesta_Racing skrev:
anderslundin skrev:

Jag har handlat grejer för tiotusentals kronor på Ebay utan att ladda på något Paypal-konto med pengar. Kör med kreditkortet precis som vanligt. smile

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087

1 412 Inlägg
17 juni 2012
rickylicious skrev:
Fiesta_Racing skrev:
anderslundin skrev:

Jag har handlat grejer för tiotusentals kronor på Ebay utan att ladda på något Paypal-konto med pengar. Kör med kreditkortet precis som vanligt. smile

Jag med, men märkte att man var tvungen att göra något extra godkännande när man passerat 22 000kr totalt på ett år tror jag det var. roll
Senast redigerat av OpelP1 (17 juni 2012)

Sök