Lite avis faktiskt.. hade varit skönt med garage!!
ja det kommer bli sjukt skönt på vintern och jag hoppas min far fixar min jobb bil så kan man ju faktiskt ställa saaben inne en vecka och mecka med den funderar lite på att plocka ner den lite och gå igenom den och se så allt är som det ska göra klart grillen iallafall och plasti dippa lite garaget ligger ju i källaren så det är ju alltid värme där
tjena kära följare! det va längesen jag uppdaterade något nu men har som sagt precis köpt hus så det har legat mycket fokus på det just nu men snart framöver kanske det kan bli lite tid över på bilen också va inne i stan och inhandlade lite plasti dip som det ska lackas lite detaljer på bilder kommer såklart när det är gjort tänkte jag skulle försöka fixa grillen på bilen också så fort jag fått tag på ett bord att ha och jobba på i garaget
tjena kära följare! det va längesen jag uppdaterade något nu men har som sagt precis köpt hus så det har legat mycket fokus på det just nu men snart framöver kanske det kan bli lite tid över på bilen också va inne i stan och inhandlade lite plasti dip som det ska lackas lite detaljer på bilder kommer såklart när det är gjort tänkte jag skulle försöka fixa grillen på bilen också så fort jag fått tag på ett bord att ha och jobba på i garaget
Va?! Fick du tag i dipp inne i stan? Var köpte du det?
hehe det är hemligt nej men ute i öllsjö på lack&verktyg dom hade vit och svart och någon grå sen lite andra olika effekter typ kostade ju lite mer än på nätet tror jag betalade 240 för en flaska men då slipper man vänta på frakt och allt sånt köpte även ett handtag typ sånt som du också har ^^