2989
Sök

Kan man ha mer otur!!!

98 Inlägg
23 maj 2005
Trådstartare
Japp nu har man råkat ut för det igen det är så att första gången jag köpte en ny mp3/cd spelare så fungerade den i ett halvår knappt sedan la displayen av sad fick den reparerad kom hem med den satte igång den o så funka den igen.... nästa morgon går jag ut för att åka till jobbet påväg ner så lägger displayen av igen... o då har den varit på reparation i 4 månader... så då fick jag istället ut en ny på garantin... efter ca 5 månader fick jag inbrott i bilen o dem stal hela min ljudanläggning förstörde larmet samt låset och slet dessutom sönder inredningen antagligen för att dem inte fick loss cd:n sedan skickade jag alla kvitton o papper på grejerna.... jag väntade i ca 3-4 månader sen ringde jag försäkringsbolaget o hörde med dem varför jag inte har fått ut ngt för detta dem svarade då att dem inte fått in några kvitton... jaha då tänkte jag att dem kanske hade komme bort på posten men under denna tid så hade jag varken kvitton eller ngt annat papper kvar så jag fick fixa nya + att dem hade lagt ner ärendet så det fick återupptas... pga denna väntan så hade värdet gått ner lite väl mycket tyckte jag cd:n kostade mig 7500:- ny samt ljudet som kostade 5000:- när jag fick hem lappen där det stod hur mycket jag skulle få ut för detta så fick jag bara 3895:- för alla saker sad inte nog med detta jag beställde då en ny mp3 spelare från MDS som jag kopplade in o direkt var det fel på den med.... den fick ytterst sällan igång skivorna... sen så idag när jag ska åka till verkstaden där jag jobbar så lägger även displayen av på denna.... så nu känner man sig riktigt förbannad o undrar om det vilar en förbannelse över mig eller ngt för detta har bara varit för mycket för mig..... Så nu har jag fått tala ut lite o ni ser säkert vilket helvete man har haft!! mvh Jocke!!

BMW Full fräs!
//Jocke den hårde ;)

Avstängd
257 Inlägg
23 maj 2005
kanske borde tänka på att skappa en bärbar mp3:spelare istället å ha den med dig i fickan hehe smile

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta

1 489 Inlägg
23 maj 2005
callook_skane skrev:
kanske borde tänka på att skappa en bärbar mp3:spelare istället å ha den med dig i fickan hehe smile

Nej då sprängs den i fickan på han så blåser den bort ett ben smile..

Tråkigt för dig !!

• Även den starka måste ta i när han skiter

98 Inlägg
23 maj 2005
Trådstartare
hehe skulle inte förvåna mig om det hände smile ne har funderat på att gå över till cyckel istället....

BMW Full fräs!
//Jocke den hårde ;)

1 489 Inlägg
24 maj 2005
vargass skrev:
hehe skulle inte förvåna mig om det hände smile ne har funderat på att gå över till cyckel istället....

Nej då får du bara punka och kör halv ihjäl dig !

Vet hur det är, vissa dagar är helt sjuka ! Bara otur hela tiden. Såna dagar önskar man att man skulle ligga kvar i sängen smile

• Även den starka måste ta i när han skiter

98 Inlägg
24 maj 2005
Trådstartare
MarcusL skrev:
vargass skrev:

Nej då får du bara punka och kör halv ihjäl dig !

Vet hur det är, vissa dagar är helt sjuka ! Bara otur hela tiden. Såna dagar önskar man att man skulle ligga kvar i sängen smile

Jo det har du rätt i men jag tycks ha otur varje dag men det är bara med mitt eget som jag har det sad

BMW Full fräs!
//Jocke den hårde ;)

BASS GLAD
1 381 Inlägg
28 maj 2005
VAD är de för märke på sterion då ?

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom

98 Inlägg
28 maj 2005
Trådstartare
den nuvarande cd spelaren är en Clarion DB-358RMP ....

BMW Full fräs!
//Jocke den hårde ;)

Sök