När jag o farsan flytta till landet o han jobba som resemontör låg det ett avkapat hagel under sängen. Använt det en gång mot inbrotts tjuvar. Men aldrig skjutit nån. Önskar ibland jag hade det låg i bilen.
Tror inte ni förstår. Har man blivit dödshotad och rånad så hade ni nog sätt på de annorlunda.. Och jag använder de inte för att mucka, har de som skydd.
Ursäkta mig, men vad vet du om min historik? Jag har då varit med om både det ena och det andra, men inte har jag med mig tillhyggen för det i bilen.. (dock gick jag med kniv ett tag i skolan kan jag erkänna men det var för att mest skära i mig själv..)
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Gött man bor där man bor, det mest hotfulla som kan hända här är att en gammal bonne hötter med gödselgrepen om man råkar varva ut bilen lite för mycket på landsvägarna
ak-47 i passagerar sätet, dubbla teleskopbatonger, alltid 1 knogjärn på varje hand, en rpg-7 upphängd i taket, utvändigt sprinklersystem med pepparspray, 50kg c4 i skuffen med fjärrutlösare som sista utväg.
ak-47 i passagerar sätet, dubbla teleskopbatonger, alltid 1 knogjärn på varje hand, en rpg-7 upphängd i taket, utvändigt sprinklersystem med pepparspray, 50kg c4 i skuffen med fjärrutlösare som sista utväg.
Är det inte bökigt att köra med knogjärn på varje hand..? Haha..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
blir krångligt att svänga ibland men det får man ta ja är ju säker iaf tror ni ja kan få böter om polisen stoppar mig?
blir krångligt att svänga ibland men det får man ta ja är ju säker iaf tror ni ja kan få böter om polisen stoppar mig?