Är det bara jag som kräks på dom där töntarna i vita masker? Det var kul första gången....
Äntligen nån med samma åsikt, tkr dom är så sjuuukt tråkiga!
Vad gör ni för att göra träffen roligare då? Tycker dom är annorlunda vilket är bra, dessutom är det ju inte såna som dom som förstör med nerskräpning osv.
Riktigt bra träff med många fina bilar och gott om däck rök!!!
Är dock jävligt besviken på er som kör som idioter bland bilar och folk. Såg en pappa med 2 unga barn (5-10år) som fick kasta sig åt sidan när det kom en vinröd 940 i fullfart runt hörnet. Tänk lite nästa gång!? Skulle du kunna leva med ett barns död på ditt samvete?
Hoppas det blir bättre till nästa träff för jag älskar verkligen dom här träffarna och vill verkligen inte att dom ska stängas ner pga ett onödigt och undvikligt dödsfall. Det vill väll ingen?
De va en helt okej träff. Förutom den som höll på att köra på en himla massa folk på racet. Visst att man blir irriterad på att folk inte flyttar på sig, det kan jag förstå. Men det kunde slutat riktigt illa. Fick själv hoppa undan för idioten fast vi stod vid vägkanten
Riktigt trevlig träff med mycket fina bilar! Hoppas nästa träff blir lika bra och att man fått diffen svetsad så man kan ge sig ut en sväng på Rusta parkeringen!