Ja då va det då min tur att starta ett projekt. Har på mina tidigare bilar funderat på att lägga upp ett projekttråd men det har inte blivit av. Så nu tänkte jag få tummen ur och lägga upp det här. Bilen i fråga är en Volvo S80II... Visa mer
Snygg som fan! Gillar slutröret skarpt också! tror dubbeloptik med samma slutrör skulle va mumma
Tack! Funderar lite på hur jag ska lösa dubbeloptiken. Har kollat lite på att Bildelsbasen om man skulle köpa slutdämpare ifrån 2.5 FT, D5 eller V8. Annars får det bli några rörböjar och svetsa.
Blir nog bra vilket som. Skulle passa jäkligt bra! Annars åker du till hotrod heaven (biltema) och fixar lite rör haha
Snygg som fan! Gillar slutröret skarpt också! tror dubbeloptik med samma slutrör skulle va mumma
Tack! Funderar lite på hur jag ska lösa dubbeloptiken. Har kollat lite på att Bildelsbasen om man skulle köpa slutdämpare ifrån 2.5 FT, D5 eller V8. Annars får det bli några rörböjar och svetsa.
Blir nog bra vilket som. Skulle passa jäkligt bra! Annars åker du till hotrod heaven (biltema) och fixar lite rör haha
Ja vi får se. Jag har nämligen kikat på andra slutrör också.
Jag kan bara hålla med.. Såg detta live på lunchen idag.. GRYMT snyggt!
Skulle funnits till vår me.. lite bitter nu ja..
Jag kollade nu på deras hemsida. Det finns tyvärr inga med belysning till era bilar men däremot finns de riktigt snygga utan belysning för 2005 kr (fram & bak). Betydligt billigare än de med belysning till min bil.
Nu står det tyvärr rätt stilla men på måndag ska vindrutan bytas ut. Ska bli riktigt skönt att äntligen se ut för miltalet har verkligen satt sina spår på just vindrutan.