Ja då va det då min tur att starta ett projekt. Har på mina tidigare bilar funderat på att lägga upp ett projekttråd men det har inte blivit av. Så nu tänkte jag få tummen ur och lägga upp det här. Bilen i fråga är en Volvo S80II... Visa mer
vart fick du tag i alacantra eller vad det heter tyget som låg på sängen.. letat efter sånt. Mvh Snygg bil och roligt med fin sjustreringar på den med riktigt snygg !
Tack! Jag köpte detta av en kille på Blocket för ca 2 år sedan så det har bara legat och väntat på rätt tillfälle. Vet tyvärr inte var han hade köpt det.
vart fick du tag i alacantra eller vad det heter tyget som låg på sängen.. letat efter sånt. Mvh Snygg bil och roligt med fin sjustreringar på den med riktigt snygg !
Tack! Jag köpte detta av en kille på Blocket för ca 2 år sedan så det har bara legat och väntat på rätt tillfälle. Vet tyvärr inte var han hade köpt det.
okej ajja det är lugnt tack i alla fall hoppas det blir bra nu då
Tänkte först att jag skulle lagt upp bilder på hur jag gjorde men det blev tyvärr inte så för jag blev så sur när jag inte "hittade" fjädern på en sidan av ratten som håller fast airbagen.
Här kan du få upp monteringsanvisningar på det mesta:
Ser ju kanon ut, plast sväljer en hel del dip tyvärr:-(. Var beställde du? Trodde det vita var slut.
Tack! Jag är inte helt nöjd men får se hur det ser ut imorgon. Behöver som sagt någon mer burk för att jag ska bli nöjd. Misstänker att jag sprayade lite för mycket åt gången. Jag beställde ifrån Britalian Racing. De hade slut på den vita och jag fick ett mail att de skulle få in den i lager igen 16 juli. Så de fick antagligen in den igår och skickade samma dag för idag fanns paketet att hämta ut.
Spännande projekt! Svår bil att styla på ett värdigt sätt, blir det för mycket så försvinner lyxbils auran helt, men du har lyckat riktigt bra än så länge. Keep the good work up.
Spännande projekt! Svår bil att styla på ett värdigt sätt, blir det för mycket så försvinner lyxbils auran helt, men du har lyckat riktigt bra än så länge. Keep the good work up.
Ny prenumerant VonMunkavel
Tack så mycket! Håller med dig helt och hållet. Det får inte bli för mycket. Så utvändigt kommer det nog inte hända så mycket. Det blir ögonlock, 6000K xenonlampor, xenonkit i dimljusen eller starkare dioder och så småningom backspeglar ifrån 2012 med slimmade blinkers. Invändigt är jag lite sugen på Volvos beslysta instegslister, kanske komma över en skinninredning och klä tak och A-stolpar i alcantara.
Ser ju kanon ut, plast sväljer en hel del dip tyvärr:-(. Var beställde du? Trodde det vita var slut.
Tack! Jag är inte helt nöjd men får se hur det ser ut imorgon. Behöver som sagt någon mer burk för att jag ska bli nöjd. Misstänker att jag sprayade lite för mycket åt gången. Jag beställde ifrån Britalian Racing. De hade slut på den vita och jag fick ett mail att de skulle få in den i lager igen 16 juli. Så de fick antagligen in den igår och skickade samma dag för idag fanns paketet att hämta ut.
Brukar se bättre ut när det torkat men e du inte nöjd så e det vettigt att dra på några lager till:-) Annars kommer du reta dig på det!!!
Sj'lv kört med deras vita, och läst stylingtråden o plasti dip och den vita täcker inte lika bra. Kört både fönsterbräden och motorkåpor och det går åt lite mer av den för att få det att täcka helt. Bara att lägga lite till, ska själv skaffa hem lite mer snart!
Sj'lv kört med deras vita, och läst stylingtråden o plasti dip och den vita täcker inte lika bra. Kört både fönsterbräden och motorkåpor och det går åt lite mer av den för att få det att täcka helt. Bara att lägga lite till, ska själv skaffa hem lite mer snart!
Ja det får bli att inhandla 2 st burkar till. Får se hur resultatet blir då. Blir det skit då får det bli att lackera istället. Jag hoppas dock att jag slipper det så det inte är 1000 spänn åt helvete.
Brukar se bättre ut när det torkat men e du inte nöjd så e det vettigt att dra på några lager till:-) Annars kommer du reta dig på det!!!
Ja det kommer jag verkligen att reta mig på. Får bli några burkar till. Blir det inte bra efter det då kommer det att sitta ett fiskhuvud på din dörr undertecknat "Glenn".
Som ni ser sitter det nu halogenlampor i dimljusen. Det är bara tillfälligt för att dioden i ena dimljuset la av. Så det får bli nya dioder eller xenonkit.