Vet inte om det är rätt kategori jag lagt in tråden i men värt ett försök;)
Ska flytta till Jönköping i höst och har börjat fundera på vad man ska göra med bilen, om man ska ställa av den hemma, ta med den och låta den stå på gatan(säkert i jkpng?), eller om man ska betala extra och försöka hitta något garage åt bilen? Det sista alternativet är att skaffa någon gammal slit och släng 240 eller e30 man kan ha att åka runt med där nere.
Någon som har något förslag på hur man ska göra och vad som är säkrast/lönar sig mest?
Varför skulle du inte kunna ta med bilen dit? Knappast värre att parkera på gatan där än i nån annan stad. Och ursäkta, men du har ju ingen lyxbil direkt att vara rädd om.
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Hahahaha! Menar du allvar? Ytterst sällan man får inbrott i sin bil. Jag bor i en förort till Göteborg och har aldrig varit med om det, du behöver inte oroa dig! Det är ingen fara att parkera bilar i "storstan"!
Hahahaha! Menar du allvar? Ytterst sällan man får inbrott i sin bil. Jag bor i en förort till Göteborg och har aldrig varit med om det, du behöver inte oroa dig! Det är ingen fara att parkera bilar i "storstan"!
Absolut ingen aning om hur det är, det enda man hör är bilinbrott och bränder...så man vill ju inte chansa
Absolut ingen aning om hur det är, det enda man hör är bilinbrott och bränder...så man vill ju inte chansa