Hejsan!
Jag tycker det har varit dåligt med träffar i sommar, och då det har varit så har det varit ganska lite folk där.. Kanske behövs en nytändning med "ny" plats.. Då efter att ha pratat med lite vänner så har jag bestämt mig för att försöka fixa iordning nånting NU PÅ FREDAG (6/7) i Infra City.
ALLA är välkomna med gott humör! MEN lämna alkoholen hemma då jag ej tycker att bilar och alkohol hör tillsammans!! Lika så kan ni försöka låta bli att skräpa ner utan behåll skräpet i bilen och släng när papperskorg finns.. Så tråkigt att bilfolket ska behöva förknippas som slarviga svin.
Jag kommer INTE försöka mig på och fixa nåt race eller liknande! Men känner sig någon eller nåt team sig manade att fixa det så är det mer än välkommet.
Plats: Infra City, Bredden (Upplands Väsby)
Tid: Nu på fredag, 6/7 21:00
Då tänkte jag inom det markerade område som visas på bilden:
![https://www1.garaget.org/gallery/images/118/117505/117505-1374bd0a719b58198840fd5ac95c5692.jpg]()
Vore jätte kul om det kommer lite folk med glatt humör nu när det ändå är sommar.
Jag hoppas jag har fått med allt nu. Annars är det bara skriva i tråden eller skicka ett PM.
Mvh Christian