P-K skrev:
Tanken var ju att köpa en skitbillig för 6-7000 att testa lite på. kolla hur dom är uppbyggda och försöka fixa fel på och sälja med liiite vinst
ELLER så köper jag en fin direkt. får se. tror en 325 blir bra. snygga, sköna, fin motor med bra kräm samt rätt ålder.
letar jag rätt så kan jag nog hitta en riktigt fin för 20000. sen får vi se om jag får ihop mer eller mindre.
iom att jag kommer skruva mycket så är ju inte en tokfräsh på frågan då det troligtvis blir en omlackering så småningom. sen vill jag kolla igenom inredning och fixa efter behov samt renovera upp motorn lite så om det är något litet som är defekt som en elhiss till rutan spelar mindre roll då jag ändå kommer vara i och gräva om jag känner mig rätt
ska försöka hitta en med m-kit och hyffsad lack och svart inredning. sen kommer troligtvis någon form av sportstol i den samt lite annat kul. motorn ska väll inte ändras så mycket men får sig en check
http://www.blocket.se/goteborg/Bmw_325_ … 13&w=2sen sån skulle jag kunna tänka mig. fälgarna åker åt helvete direkt. lacken är duglig. hittar man en billig m-front och lackar om den själv så har man ju i stort en fin bil. Sen plockar man fram symaskinen och hemmafixeriet så blir det nog en hyffsad förstabil.
har den inte för mycket rost undertill eller på balkar så är väll den ett bra projekt?
inte för att jag köper just denna, men kommer troligtvis upp något liknande om man väntar ett tag samt håller koll på marknaden.