Angående: TJEJTRÄFF! 11 augusti vid Mekonomen i Vårby kl 19

Angie
23 juli 2012 · 98 Inlägg

Med bara fyra tjejer som kommer så undrar jag om det är någon idé att ha träffen?

Waldenstrom it's not a competition...
23 juli 2012 · 116 Inlägg

Där är ju nästan bättre att göra en intressekoll innan för att se hur många som kan komma när och till vilket ställe smile med tanke på att detta inte gjorts innan..

Angie
23 juli 2012 · 98 Inlägg

Jo, men i denna tråd http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=9538 tyckte jag att det hade varit prat och mer vilja än vad som visas här smile

Waldenstrom it's not a competition...
23 juli 2012 · 116 Inlägg

Jo det håller jag med om men sen alla kan kanske inte ta sig till sthlm.. För min del blir det iaf för långt, för längre resor krävs mer planering och sparande av pengar wink Så inför nästa får det vara på tal i tid så det går att planera in och sen på en plats som passar merparten smile

Angie
23 juli 2012 · 98 Inlägg

Haha okey, kan köra en kick off i vår istället smile

Masterworks
23 juli 2012 ·

Kör en egen träff nån stans innan stora barkarbyträffen nästa vår, o sen åker ni dit tillsammans? smile

carnageman Rallyförare
23 juli 2012 · 1 075 Inlägg

Måste hålla med föregående skribent: Jag gillar er idé om en tjejträff men för att fler ska dyka upp så bör ni köra den ihop med ett större arrangemang t.ex elmia eller kanske big meet i v-ås. Ni träffas, äter smörgåstårta, diskuterar olika förbättringar på era fordon eller annat skoj och sedan glider ni till arrangemanget i konvoj smile

Det kan vara kul smile Lycka till tjejer!

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
Waldenstrom it's not a competition...
23 juli 2012 · 116 Inlägg

carnageman skrev:
Måste hålla med föregående skribent: Jag gillar er idé om en tjejträff men för att fler ska dyka upp så bör ni köra den ihop med ett större arrangemang t.ex elmia eller kanske big meet i v-ås. Ni träffas, äter smörgåstårta, diskuterar olika förbättringar på era fordon eller annat skoj och sedan glider ni till arrangemanget i konvoj smile

Det kan vara kul smile Lycka till tjejer!

Precis! Större chans att det blir av så ska bli intressant inför nästa säsong smile

Angie
23 juli 2012 · 98 Inlägg

Vi ställer in denna träffen då, så planeras något mer till våren smile

carnageman Rallyförare
24 juli 2012 · 1 075 Inlägg

Annars är det ju classic car week i Rättvik nästa vecka smile http://www.classiccarweek.com/

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang