Big_JN skrev:
JohnWayne skrev:
Big_JN skrev:
JohnWayne skrev:
Så säger en riktig bilentusiast
När man kommer till den punkten att bilen blir viktigare än spriten, ja då är man bilentusiast
Tack
Åker ju på festivalerna för musikens skull och inte drickandet, sedan fördärva en bil man lägger ner sin själ i genom fylleri/svineri är ju bara idiotiskt. Är inga av mina bilar hur risiga dom än varit som använts/kommer att användas på detta viset.
EXAKT
Tyvärr har ju dom flesta blivit skrotade eller reservdelsbilar och sedan kom ju ytterligare ett dråpslag då den billiga LB-skatten försvann. Höjdes från 800kr till 3200kr om året på dessa
Sen blev ju Vanarna portade ifrån många Cruisingar med då det var för mycket svineri/fylleri i dessa, det har också gjort sitt.
Orsaken till att jag valt och kan renovera denna är ju pga att jag fick den och detta har gjort att jag kan lägga en hel del pengar på den och ändå få pengarna tillbaka om jag skulle vilja sälja den sen.
Tanken är ju också att costumisera den lite och det hade svidit om den varit i bra skick, nu behöver jag inte bry mig utan kan kapa lite hejvilt
Ajdå, det var verkligen en kraftig höjning .(
Och så är det ju en intressant bilmodell, både praktisk och snygg
Jo svider rejält i plånboken men ska ju bara ha den påställd över sommarmånaderna så behöver ju inte betala full skatt iallafall
Priserna på Vanar generelt börjar stiga lite igen så det är ju lite plus i kanten
Men den är väl snart skattefri? Inte för att jag vet vad det är för årsmodell på den men i alla fall.