Cgee skrev:
M_icke_ skrev:
Cgee skrev:
Känns ju inte som en direkt överraskning, ni köper in billigt & säljer dyrt?
Men tycker fortfarande att jag hade bra mycket mer kontroll med spl steget än zachry steget, men hey, vad vet jag?
Ni?
Till att börja med så är jag enbart sponsrad av Autohifi, allt jag skriver här är mina personliga åsikter och reflekteringar.
Köper in billigt och säljer dyrt? Jag har ärligt talat ingen aning om vad stegen kostar i inköp men med tanke på vad Massive Audio N4, som är samma steg, kostar så skulle jag säga att det är riktigt bra pris på HXA 3K.
Att du tyckte att du fick bättre kontroll tror jag beror på en sak. Den psykologiska faktorn.
Då får jag ursäkta, tänkte att du var anställd av koncernen.
Ja med tanke på att hxan låg en del dyrare på autohifi, så antog jag att dom tjänar en del på dom, eftersom du själv sade att allt kommer ifrån samma.
Jovisst kan det ha vart placebo-effekt på det hela, men det var så jag upplevde det hela & även efter det som jag yttrade min åsikt.
Olika återförsäljare tar olika betalt för grejerna helt enkelt. Man får tänka på att det faktiskt är folk som lever på att sälja produkterna och då måste man helt enkelt ha en viss förtjänst. Folk tjänar pengar på allt du köper..
"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"