Hej, Har precis fått min bil lackerad och nu ska jag montera ihop den igen. Allt har gått bra förutom en sak. Och det är dörrhandtagen till passagerar och förar sidan, jag har satt i lås mekanismen och handtagen innifrån och "plåten" från utsidan. Sedan spänt den enda skruven som finns, sitter mot karossen på insidan och spänner direkt mot plåten som sitter på utsidan. Men nu är det så att handtaget glappar när jag ska öppna dörren. Har letat efter sprängskisser över hur det ska se ut men inte hittat något. Så nu undrar jag om någon har en guide eller bilder på hur detta ska sitta ihop. Bilen är en audi a4 b5 98. Tack på förhand.
men bökigt att få den på rätt plats (min ligger i handskfacket och väntar på ork att sätta dit den)
Jo det håller jag absolut med om, men när man väl kan det går det snabbt.
ja det var ett jävla liv med det idag jag lossade allt så jag hade det i handen sen så kollade jag exakt hur det skulle sitta när jag hade det löst och sen satte jag tillbaka handaget och visste vilken vinkel jag skulle ha den låsgrejen och sen vart det enkelt blev äntligen klar med den idag vilken jag aldrig vill göra om