Idag fick jag plats på dörrlisterna på insidan av bilen samt plastlisterna vid trösklarna. Även dörrsidor men behöver köpa nya klipps för som vanligt är halva utav dem sönder. Börjar kännas hemtrevligt.
Båda stolarna på plats och mittkonsolen..... Handskfacket endast ditsatt saknar lite detaljer för att det ska sitta ordentligt. Men det var otroligt kul att ta en sväng idag!!!
Okej, nu är det så här att jag har kommit åt en M5 3,6 med kass växellåda!! Det är en 91:a. Planerna är att flytta över min motor o låda i denna bil. Karossen är bra finns några enstaka påpekanden samt 100% fräsch intredning o det bästa just min favorit inredning. Allt känns bra där inne och luktar fortfarande ny E34 vilket inte är så vanligt i dag. Motorn skall i så fall ut och säljas, däremot min 3,8 motor skall fräschas upp slängas ner i samma veva byta koppling o fräscha upp motorutrymmet. Jag håller på o förhandlar med min skalle o kan inte riktigt bestämma mig om det är bra drag eller inte! Bilen känns definitivt mycket fräschare än min men kommer att kollas över ordentligt under helgen.