Tänkte bara höra om det finns fler folk än jag som åker seat och som ska till Västerås träffen ? Det brukar inte finnas så många ute på träffar så vill se hur många vi kan få ihop till Västerås skulle vara kul att pratas vid och ta lite schysta bilder !!
Skriv här om ni är sugna jag och minst en till kommer för det är vi som vill fixa ihop nått !
Närmaste OKQ8 från Hälla så kan man skölja av bilen innan. Vilken tid? Om vi ska kunna välja plats att stå på så bör vi vara klara med tvätten av bilarna vid 7 tiden. Jag är nog i Västerås redan kl 6. Åker från Stockholm vid 5 tiden med en till ifall nån vill sluta upp och samåka dit
Närmaste OKQ8 från Hälla så kan man skölja av bilen innan. Vilken tid? Om vi ska kunna välja plats att stå på så bör vi vara klara med tvätten av bilarna vid 7 tiden. Jag är nog i Västerås redan kl 6. Åker från Stockholm vid 5 tiden med en till ifall nån vill sluta upp och samåka dit
Tvättade precis bilen men tror att bmw skulle ha sin träff vid okq8 där på hälla
Tvättade precis bilen men tror att bmw skulle ha sin träff vid okq8 där på hälla
Bilen hinner bli smutsig på vägen upp, så jag måste iallafall tvätta
Det finns ju ett "gör de själv" som heter space wash precis bredvid nästan, men brukar vara rätt fullt där precis innan träffarna... http://kartor.eniro.se/m/9icuR Finns inte med på kartan, men man ser de när man kommer dit