3898
Sök

Eftersnack: Västeråsträffen 21/7

1 532 Inlägg
22 juli 2012
Låter lite som det var tur man åkte på Nyköpingsträffen.
Gillar inte IQ befriade människor.

Finraggare
2 381 Inlägg
22 juli 2012
Trådstartare
Dirtymike skrev:

Någon specifik du syftar på?

I love being a nobody - because nobody is perfect.

25 Inlägg
22 juli 2012
LuCiiifer skrev:
Scoore skrev:
Flodis skrev:
Rolig träff att gå på.. bra många grymma bilar som kom så man kunnde ta lite kort med min dåliga kamera hehe..

Det var roligt att se bilar som sladdade runt och burna i ringen specielt killen som ställde fast sin gröna BMW mot betong suggan och fick sin front kvaddad tongue

men det jag ser negativt på träffen är att det saknades papperskorgar.. då det var en hel del glas flaskor och burkar slängda på marken så det var risk för folk att få punktering. och sen så var det den hära killen med sin BMW E30 som burnade vid bilarna som stod parkerade som ville få andras bil larm att gå.. då jag stog några meter bort och såg detta hända med mina egna ögon.

tror jag har en bild på killen som burna vid bilarna...

http://www1.garaget.org/gallery/images/ … f29122.jpg

Den där bilen såg jag.. Inte alls förtjust i hur denne hanterade bilen.. Både utseendemässigt och körmässigt!

Att det sen är en Odalruna ritad på bakrutan gör ju inte Bilen välkommen igen. Nassesvin.

Har ingen aning om vad för typ av människor det var i bilen men att göra som du, "kasta direkta nazistiska anklagelser" på dessa människor utan att veta vilka de egentligen va, tycker jag kanske är lite väl färskt gjort.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Odalrunan

Odalrunan är den sista runan i den 24-typiga urnordiska futharken som är den äldsta av de germanska runorna.

Runan kan uttydas som en symbol för fast egendom.
Som många andra nordiska symboler ->ANVÄNDES<- även den av nazisterna i deras propaganda.
Sverige har flera nationalistiska grupper ANVÄNT odalrunan

Just sayin' _/

Och för övrigt så var de en riktigt rolig träff! (förutom olycka som inträffa)
Mycket ögongodis!
Senast redigerat av Kagextrem (22 juli 2012)

273 Inlägg
22 juli 2012
https://www1.garaget.org/gallery/images/94/93141/93141-ac5533312c813325051204fdc9b3fdc2.jpg

Två tappra 350z wink

Finraggare
2 381 Inlägg
22 juli 2012
Trådstartare
Älskar de bilarna! Skulle gärna köpa en till min fru om jag hade en något större plånbok efter att ha byggt jänk smile

111 Inlägg
22 juli 2012
Tackar för en härlig träff med härligt folk! Självklart tråkigt att vissa enstaka ej sköter sig, dock tyckte jag denna träff var ovanligt städad och organiserad än var det brukar vara! Credd till crew!

Om någon händelsevis har nån bild på min lilla 9-3a så tas det gärna emot big_smile

Mvh Danne

Allt är möjligt, även det omöjliga!

Fotograf
198 Inlägg
22 juli 2012
Nu ligger allt uppe, ca 120 bilder, på min hemsida! Bara klicka på länken och ta en titt. (titta även runt lite på hemsidan, finns mycket andra Goa bilbilder och annat) http://www.dalgrenfoto.se/galleri/fordo … 2-10519613

Finraggare
2 381 Inlägg
22 juli 2012
Trådstartare
Tacktack

41 Inlägg
22 juli 2012
Fan va Snygga bilder dalgren92 från Träffen tummen upp

Ni alla får ha lite tåla mod om jag skulle skriva konstigt eller annat för de kan bero på att jag har dyslexi så ni vett om de :-)

1 532 Inlägg
22 juli 2012
kameramannen skrev:
Dirtymike skrev:

Någon specifik du syftar på?

Hm dig din raggare...... haha nee tongue
Syftade på BMWn me hyveln på bagaget.

TMR|Team Moisty Racing
73 Inlägg
22 juli 2012
Gjorde en liten fuling och tog enda bilden på bilen hihi, tack MR!

TMR|Team Moisty Racing
UK-Supra under construction.

663 Inlägg
22 juli 2012
en fråga till crew: om ni står och ser en förare inte kan kontrollera en bil på "driftdelen" tar man inte bort den då eller försöker stoppa han? en dag kommer en bil ramma flera människor och blir det då att folk får skylla sig själva? det var ju jävligt nära några gånger...Bara nyfiken på hur ni hanterar saker och ting!

oijoij-society.com
774 Inlägg
22 juli 2012
Någon här som såg Audin som hade bråttom mellan parkeringen när jag skulle åka? Var väl iaf 80-100km/h han höll för kom i skapligt fart bortifrån, då svängde jag ut vid en av "farthindren".
Var flera som garvade för tummen upp han fick från mig. Haha

Hoppas man slipper dessa puckon mer, bl.a. Jag som står i vit tshirt/ ljusa jeans runt 12.00 på klippet från tuben...

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
22 juli 2012
Då jag ej var på denna träff, men om jag hade varit det och hade sett en sådan förare, så hade jag nog bett honom att ge upp sina försök till att sladda. Och till den där BMW förarn, varför gick ingen fram till honom? Har själv klagat på en förare, men det var på en träff i Enköping.

Blir det en träff till, och man är där. Och ser sånt här, jag är då inte rädd för att gå fram, och klaga.

Lev livet, det kan ta slut fort

452 Inlägg
22 juli 2012
Ingen som har några bilder på min gamla passat med Beige BH?

Och tack för en väldigt bra träff mkt roliga bilar att titta på!
tråkigt med olyckan bara sad

Mvh Christoffer

Fotograf
198 Inlägg
22 juli 2012
X40Freddan skrev:

Tackar kul att höra !smile

9 Inlägg
23 juli 2012
Bra träff, Fanns många roliga bilar att titta på smile

Ingen som fick med min bil på bild? sad

Jading
23 juli 2012
snygga bilder! snodde bilden på min wink hoppas de är ok?
dalgren92 skrev:
X40Freddan skrev:

Tackar kul att höra !smile

BMW MotorSportClub
12 Inlägg
23 juli 2012
Mycket lyckad träff måste jag säga (bättre än första träffen i år), förutom anhöriga till olyckan (olyckorna). Mindre fylleri och nedskräpning och många tummar upp för dem personer som kunde "hantera" sina bilar i rutan överhuvudtaget som endel verkligen inte hade koll på alls

BMW-Bayerische Motoren Werke

Trucker
2 710 Inlägg
23 juli 2012
TLO skrev:
trippelturbo skrev:
Jag kunde inte komma på träffen pga jobb, åkte från Sthlm strax efter kl 19 och det var väldig många bilar som åkte mot västerås i väldig hög fart. Mellan Enköping o Västerås, där vägen smalnar till två, var det två EVO bilar som körde i väldig hög hastighet bara för att hinna före mig! Dåligt!! Körde min tradare i 80, förstår att det är trist o åka bakom en tradare i 80 flera km, i värsta fall mil, men frågan är om det är värt o riskera att nån/nåra åker i räcket??

Jag såg olyckan mellan Enköping o Västerås (den tidigare), otrolig tråkig syn!! Vissa lär ju sig aldrig att köra bil. Alltifrån hastighet till avstånd & sunt förnuft.

Hade kunnat ringa snuten o ange ett ex antal regnr på bilar på väg till Västerås (som jag antar skulle till träffen)! Flera av dessa kände jag igen från g.org.

Skönt att fler börjat ledsna på det här allan-ballan betendet som allt fler lagt sig till med på senare år.  De riktiga raggarna i jänkebilarna visar respekt och vördnad för varandra och varandras fordon.  Dessa övriga sk träffar i Sverige går i rakt motsatt riktning tyvärr pga attityden hos många deltagare.......

Här står en del om olyckan

https://www.flashback.org/t1921583

Jag älskar fart o vädrar gärna min turbo när tid o utrymme ges. Men aldrig så jag riskerar andras liv, går det åt helvete, så sitter jag i skiten, vill INTE ta med mig andra! Är kickberoende, men det ska väl fan inte andra få sota för..

Tycker som du, så fort det är träffar runtom i mälardalen så får man lik förbannat läsa massa skit i media (konstig nog är det samma dag som träffarna allt skit inträffar hmm

Fart missbrukare

Sök